• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
بخشعلی علیزاده، عضو سابق فرقه رجوی در گفت‌و‌گو با سیمای فراق

«آسیلا» تبدیل به کانون امید شده است

  • کد خبر : 34851
  • 19 ژوئن 2022 - 13:48

عضو سابق فرقه رجوی گفت: «آسیلا» تبدیل به کانون امید شده است، اخبار انجمن آسیلا داخل تشکیلات به شدت نفوذ کرده و امروز فعالیت‌های سازمان علیه انجمن آسیلا برای کسی پوشیده نیست.

بخشعلی علیزاده با حضور در دفتر پایگاه خبری-تحلیلی فراق، ضمن تحلیل رویدادهای اخیر فرقه به پرسش‌های فراق پاسخ داد که مشروح این گفت و گو را در زیر می خوانید.

علیزاده در آغاز سخنان خود گفت: می خواهم از این فرصت استفاده کنم و ابتدا به دوست عزیزم آقای محمود دهقان تبریکات خودم را نثار کنم، خیلی مبارک باشه محمود جان، انشالله که خانواده چشمشان روشن شده و به زودی با تمام عزیزانت از نزدیک دیدار کنی. از دوستان عزیز آقای حسن ایرانی و سایر دوستان حاضر در آلبانی که انجمن آسیلا را با تلاش خود پیش می‌برند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مثل روز برای من روشن است که مریم رجوی و سران فرقه رجوی مستمر و بلا وقفه دنبال این هستند که این انجمن را به تعطیلی بکشاند؛ چون آسیلا تبدیل به کانون امید شده است، اخبار انجمن آسیلا داخل تشکیلات به شدت نفوذ کرده و امروز فعالیت‌های سازمان علیه انجمن آسیلا برای کسی پوشیده نیست.

این عضو نجات یافته تصریح کرد: در مقابل این جریان، موضوع مهم اتحاد و انسجام افرادی است که اعضای سابق سازمان بودند و الان بیرون آمدند و هدفشان کمک به افراد گرفتار در تشکیلات است. من برایشان آرزوی موفقیت می کنم و به نوبه خودم اعلام می کنم هر کمکی که لازم باشد در ایران انجام می دهیم تا شما به اهداف مقدس خودتان برسید. انشالله که در چشم اندازهای خیلی نزدیک شاهد پیروزی هایی همچون نجات دوست عزیزم آقای محمود دهقان باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که فرقه الان در کشور آلبانی روی چه موضوعی متمرکز شده، گفت: الان عمده فعالیت ها و تمرکز روی فعالیت های مجازی است. آن ها از طریق فیس بوک، اینستاگرام و یا هر امکاناتی که بتوانند با فرستادن ایمیل و پیام صوتی عملیات روانی علیه مردم ایران انجام می‌دهند. این فعالیت ها عمدتا در اتاق های کامپیوتر انجام می شود و هدف، تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی است.

او ادامه داد: رجوی ها از هر حرکتی در داخل ایران سعی می کنند به نفع خودشان بهره برداری کنند، آن ها سعی می کنند کوچکترین اعتراضی درباره وضعیت خودرو، تجمع بازنشستگان، اعتراض معلمین و حتی موضوعاتی مثل ساختمان مربوط به آبادان را به نفع خود مصادره کنند.  

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: الان در فرقه یک نارضایتی فزاینده وجود دارد، اعضا معترضند چرا سازمان در این همه سال به ما دروغ گفته است، چرا مانع دیدار اعضا با خانواده خود می شود، چرا از یک تماس تلفنی ساده می ترسد و سوال های از این دست که موجب بحران درونی فرقه شده است.

این عضو نجات یافته اظهار داشت: هم اکنون در داخل تشکیلات بحران نیرویی وجود دارد، یعنی تمام هم و غم سازمان در این چارچوب خلاصه شده که حفظ نیرو کند و در خیلی از نشست های می گفتند که مهمترین مسئولیتِ مسئولین در سازمان حفظ نیرو است.

گفت و گوی کامل بخشعلی علیزاده با سیمای فراق را در زیر ببینید:

دانلود

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34851

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد