• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
برادرزاده «محبوب خیراندیش»

۳۰ سال عزیزان ما دست شما منافقین بودند از یک ارتباط ساده چه ترسی دارید + فیلم

  • کد خبر : 34700
  • 09 ژوئن 2022 - 11:45

برادرزاده محبوب خیراندیش خطاب به سران جنایتکار فرقه رجوی گفت: اگر شما ادعا می‌کنید که کارتان درست است و سانسور شده نیست چرا اجازه نمی‌دهید ما بیاییم و با عزیزان خود دیدار کنیم.

وی در گفت و‌گو با سیمای فراق زبان حال خانواده های اسیران فرقه رجوی شد و اظهار داشت: شما منافقین، عزیزان ما را ۳۰ سال شستشوی مغزی دادید، این همه سال دست شما اسیر بودند، اجازه بدهید ما ۳۰ دقیقه با آن‌ها حرف بزنیم، اسیران ذهنی مطمئنا با شنیدن حرف حق راه درست را انتخاب می‌کنند.

برادرزاده محبوب خیراندیش در بخش دیگری از سخنان خود به سیاه نمایی‌های منافقین و دروغ هایشان درباره وضعیت ایران پرداخت که شرح کامل آن را در این گفت و گو می‌توانید ببینید.

«محبوب خیراندیش» سال ۱۳۶۶ در جنگ بین ایران و عراق در منطقه عملیاتی حاج عمران – آذربایجان غربی توسط نیروهای بعثی و فرقه تروریستی رجوی اسیر شد و از آن زمان تا به امروز هیچ گونه اطلاع یا اخباری از وی در دسترس نیست. سران فرقه جنایتکار رجوی به دروغ در سایت های خود اعلام کردند که وی در تاریخ ۵ مرداد ۶۷ در عملیات فروغ جاویدان کشته شده در حالی که بر اساس روایت بسیاری از شاهدان عینی او سال ها پس از فروغ جاویدان در اشرف زنده بوده است.

دانلود

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34700