• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

وحشت و درماندگی در اسارتگاه رجوی / ممنوعیت تردد اعضا به داخل شهر به منظور جلوگیری از فرار

  • کد خبر : 34662
  • 07 ژوئن 2022 - 8:27

در حالی که به پایان تاریخ زندگی‌ ننگین فرقه رجوی نزدیک می شویم سران این فرقه تروریستی به منظور جلوگیری از فرار اعضای در بند خود دست به اقدامات فریبکارانه زده و همچون گذشته وعده‌های سرخرمن به اعضای خود می‌دهند.

به گزارش فراق، مدتی است که اعضای در بند فرقه اجازه ورود به داخل شهر تیرانا را ندارد و از تردد اعضاء خودداری می کنند. چندی پیش چند نفر از اعضای گرفتار از فرقه پا به فرار گذاشته و به انجمن «آسیلا» پیوستند و این اقدام قهرمانانه آنان سران فرقه رجوی ملعون را به وحشت انداخته و به همین منظور حفاظت از کمپ «اشرف ۳» را دو چندان کرده اند تا عضوی نتواند فرار کند.

تعدادی از اعضای ناراضی تحت شکنجه و در زندان رجوی گرفتار شده اند و مرگ و میر هایی که در این آواخر اتفاق افتاده است ناشی از شکنجه های روانی و جسمی اعضاء است که آن را مرگ طبیعی جلوه می دهند.

حتی تعدادی از سران فرقه از شرایط حاکم بر فرقه ناراضی هستند و دو دستگی میان آنان ایجاد شده و تعدادی مایلند که از فرقه جدا شوند و تعدادی نیز به ماندن در فرقه اصرار دارند. اعضاء فرقه دیگر برای مسعود و مریم تره خورد نمی کنند و دیگر وعده های سرخرمن آنان کارساز نیست و می دانند که این چهار دهه از اسارت چیزی جز بردگی، حقارت و خواری ارمغانی نصیبشان نشده است.

تا دیروز فرقه از موج اپیدمی کرونا به نفع خود بهره برداری سیاسی می کرد و هر روز آمار جانباختگان ناشی از کرونا را نجومی اعلام می کرد و در کنار آن سوء استفاده سیاسی می کرد قضیه کرونا بسته شد و مدتی به اعتراضات صنفی و اقتصادی مردم می پرداخت و از آب گل آلود ماهی می گرفت و اخیرا به ریزش ساختمان متروپل آبادان زوم کرده است تا بتواند به مقاصد شوم خود برسد.

در موازای فعالیت رجوی‌ها، خانواده پهلوی و بقایای سلطنت طلبان نیز ساکت ننشسته و به یاوه سرایی علیه ملت ایران و نظام اسلامی پرداختند و رسانه های فارسی زبان ایران بیگانه هم صدا و هماهنگ اقدامات ضد ایرانی آنان را پوشش می دادند و خوشبختانه نتوانستند و نخواهند توانست در عزم راسخ ملت ایران عزیز خدشه ای وارد کنند.

کارنامه ننگین سران فرقه رجوی برای فرد فرد ایران شناخته شده است و مردم فهیم و همیشه در صحنه می دانند که دیگر منافقین و مرتجعین پایگاهی در ایران نداشته و نخواهند داشت و  مردم گول منافقین و ضد انقلاب را نخواهند خورد و خود آنان نیز بهتر می دانند که در سرزمین ایران جایگاهی ندارند و مردم آنان را باور ندارند و برای ملت ایران آشکار است که کارنامه سیاه فرقه رجوی جز جاسوسی برای اسرائیل چیزی در چنته ندارند و آرزوی ملت ایران مرگ برای سران فرقه رجوی است.

یادداشت از: محمدی – انجمن نجات کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34662