• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

ماجرای نشخوار یک لجن‌نامه

  • کد خبر : 34649
  • 02 ژوئن 2022 - 10:43

در روزهای اخیر فرار محمود دهقان از فرماندهان تیم‌های تشکیلاتی رجوی و پیوستن به دوستانش در انجمن «آسیلا» موجب وحشت رجوی‌ها شده است.

به گزارش فراق، در این میان سایت های وارفته فرقه از شدت درد و به منظور کاهش میزان ضربات وارد شده با بازنشر مطالب سوخته و قدیمی تُف سربالایی هم به صورت خود می اندازند.

آن ها اخیرا یک مطلب قدیمی علیه نوید دانایی‌فر را با تغییر طوری بازنشر کردند که خود من از دیدنش متحیر شدم.

تفاوت در اعتراف به این است که ۹ ماه قبل طی یک افشاگری در خصوص خانوادۀ آقای نوید دانایی‌فر گفتیم که برادر نوید با نام «شاپور» به خاطر فشارهای روحی اقدام به خودکشی کرد. او در بیمارستان مادر ترزا تیرانا و در بخش روانی‌ها تحت حفاظت رجوی ها بستری شد. البته حفاظت نه به خاطر سلامتی خودش بلکه بخاطر اینکه کار دست فرقۀ رجوی ندهد. رجوی‌ها آن زمان این موضوع را تکذیب کردند اما این بار یک نامه با دست خط خود نوید دانایی‌فر در سایت فرقۀ رجوی منتشر شده که اظهار کرده، برادرش در بیمارستان در بخش روانی ها بستری بوده و همچنین گفته که کسی هم از برادرش مراقبت نکرده است!

جا دارد که عرض کنم بر اساس اخبار موثقی که به دست این جانب رسیده اتفاقاتی بین فرقه و خانواده نوید دانایی‌فر افتاده است که رجوی مجبور شده این لجن‌نامۀ را مجدد نشخوار نماید. بنابر گزارش منابع خبری، دانایی‌فر بر سر مسائل مالی که قبلا با فرقه به توافق شفاهی رسیده بود از دست رجوی و عناصرش ناخرسند شده و به خاطر نارضایتی و فشاری که از بابت پرداخت نکردن پول به او و خانواده اش وارد آمده به شدت ناراحت است به طوری که دانایی‌فر تهدید کرده که خودش و خانواده اش از فعالیت هایشان به نفع فرقه دست برخواهند داشت.

این موضوع مانند یک ضربه به تمامیت سازمان است زیرا اگر نوید بخواهد از اقداماتی که به نفع فرقه انجام داده دست بردارد لاجرم باید علیه رجوی و تشکیلاتش افشاگری کرده و از فشارهایی که روی خودش، برادرش و خانواده‌اش وارد آمده است، پرده بردارد؛ فشارهایی که فقط یک قلم منجر به روانی شدن برادرش شده است.

معمولا انتشار این گونه مطالب پلاسیده که رجوی اقدام به باز نشر آنان می‌کند نشان از موضوعات و مسائلی دارد که باید رمز گشایی گردد که بنده متوجه این شکاف میان خانوادۀ دانایی فر و تشکیلات شدم.

گردابی از مشکلات لاینحل و دست و پاگیر رجوی را در مخمصه انداخته است؛ مشکلاتی که برای حل آنها باید مستمر و بلاوقفه به صورت خود چنگ و ناخن بکشد تا بلکه برای آنها راه حل‌های امکان ناپذیر پیدا کند.

ضربات جداشده‌ها به صورت پی در پی همچون پتکی بر پیکرۀ فرقۀ منحوس رجوی وارد می آید و باید گفت که این از نتایج سحر است، باشید تا صبح سرنگونیتان به در آید.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34649