• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
محمد اکبرزاده، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به نخست وزیر آلبانی:

چرا جمهوری آلبانی برای خانواده‌های ایرانی ویزای سفر صادر نمی‌کند؟

  • کد خبر : 34270
  • 02 می 2022 - 11:23

محمد اکبرزاده، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به نخست وزیر آلبانی نوشت: ما قصد سفر به کشور شما جهت ملاقات با بردارم را داریم اما جمهوری آلبانی برای ما خانواده‌های ایرانی ویزای سفر صادر نمی کند.

به گزارش فراق، در نامه برادر عیسی اکبرزاده از استان قزوین، خطاب به ادی راما، نخست وزیر آلبانی آمده است:

جناب آقای ادی راما

نخست وزیر محترم جمهوری آلبانی 

با عرض سلام و احترام، اینجانب محمد اکبرزاده برادر عیسی اکبرزاده هستم. برادرم در سال ۱۳۸۰ در ترکیه مشغول به کار بود که از طریق عوامل سازمان مجاهدین خلق با فریب وعده اقامت و کار در اروپا ربوده شد و به کشور عراق و سپس پادگان موسوم به اشرف مجاهدین خلق منتقل گردید. 

برادر من اکنون چند سالی هست که در آلبانی در اردوگاه سازمان مجاهدین خلق گرفتار می باشد و متاسفانه به دلیل سیاست های فرقه ای این تشکیلات از هر گونه ارتباط با خانواده محروم است.

سالهاست که هیچ خبری از برادرم نداریم و سخت نگران وضعیت او هستیم. همچنین خانواده های دیگری نیز هستند که امکان ارتباط با عزیزان خود در آلبانی را ندارند و به شدت نگران می باشند.

من تصاویری خدمت شما ارسال می کنم و قضاوت را به عهده شما می گذارم. ابتدا عکسی که با همان پاسپورت گرفته شده در سن ۲۴ سالگی می باشد. تصویر بعدی مربوط به دو سال بعد در اشرف است که توسط نفرات سازمان در تاریخ ۱۳۸۲ گرفته شد. آن زمان سازمان اجازه می داد که خانواده ها، تحت کنترل های شدید و با حضور چندین تن از مسئولین سازمان، برای دیداری کوتاه با فرزندانشان وارد پادگان اشرف شوند. رجوی تصور می کرد که اعضایش می توانند بر خانواده هایشان تأثیر گذاشته و آنان را جذب کنند اما قضیه برعکس شد و لذا هرگونه ارتباط باخانواده ممنوع گردید. تصویر دیگر مریوط به زمان خروج از اشرف است که توسط یکی از سربازان عراقی گرفته شده که ۸ سال بعد می باشد. 

عالیجناب، چرا یک جوان ۳۴ ساله باید با این سرعت این همه پیر و فرسوده با دندان های مصنوعی و مواردی که خودتان مشاهده می کنید شده است؟ دلیلش آیا همان شکنجه های روانی و بیگاری های شبانه روزی نبوده است؟ ما قصد سفر به کشور شما جهت ملاقات با بردارم را داریم اما جمهوری آلبانی برای ما خانواده های ایرانی ویزای سفر صادر نمی کند. آیا این خواست عوامل این فرقه تروریستی هست که از حضور ما خانواده واهمه دارد چرا که می ترسد خانواده ها بر روی اعضا تأثیر گذاشته و آنان را نسبت به شرایط بیرون آگاه سازند؟

فرقه مخرب رجوی ضد خانواده است و آنرا دشمن اصلی خود می داند و همیشه سعی دارد بین اعضای اسیر در فرقه و خانواده هایشان جدایی بیندازد. 

در پایان عاجزانه تقاضا می کنم که با صدور ویزای سفر برای ما خانواده ها به آلبانی برای دیدار با عزیزانمان موافقت کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34270