• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

پاسخ مقتدرانه ایران به شرارت رژیم صهیونیستی و پارس کردن رجوی‌ها به ارباب جدید

  • کد خبر : 33713
  • 15 مارس 2022 - 12:26

در پاسخ به تجاوزات آشکار رژیم صهیونیست کودک‌کش یک مرکز جاسوسی اسرائیلی در اربیل عراق هدف حمله پرقدرت موشکی سپاه پاسداران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، اسرائیل غاصب روزانه به تجاوز، اشغالگری و کشتار مردم بیگناه فلسطین ادامه می‌دهد. در سال های اخیر بدون نگرانی از واکنش و اعتراض سازمان ملل و ارگان های پوشالی حقوق بشری  بطور مستمر نیروهای مقاومت، مردم سوریه و لبنان و کودکان فلسطینی  را هدف حملات ناجوانمردانه قرار می دهد.

اسرائیلی‌ها در ادامه تجاوزات و تهاجمات در یک دهه اخیر با شرارت بیشتر به ایجاد و گسترش مراکز جاسوسی، پایگاه‌های نظامی و انواع مراکز اطلاعاتی مخفیانه و علنی درخاورمیانه مبادرت نمودند.

ایران بارها هشدار داده است جنایات و نزدیک شدن رژیم جعلی اسرائیل را در نزدیکی مرزهایش تحمل نخواهد کرد. ایجاد پایگاه اطلاعاتی در اربیل و آذربایجان، نزدیک مرزهای ایران و حمله از این مراکز به خاک ایران اقدام جنایت کارانه و تروریستی و غیر قانونی است که پاسخ به آن حق مشروع دولت ایران است.

هفته گذشته رژیم صهیونیستی جنایت دیگری مرتکب شد و با حمله و تجاوز به خاک سوریه باعث شهادت دو تن از مستشاران ایرانی شدند.

منافقین مزدور و سفله که حداقل در دو دهه گذشته جیره خوار اصلی اسرائیل و غربی ها هستند از ترس قطع کمک های مادی و امنیتی از هر فرصتی برای اثبات دریوزگی استفاده می کنند. آنها با از بین بردن تمام شعارها و لاف های ضد امریکایی و اسرائیلی، دم زدنِ حمایت از مردم فلسطین و  همه را برباد دادند. آن‌ها هر اثری از ظاهر انقلابی در گذشته داشتند را هم  پاک کردند به جای آن لباس مزدوری تمام عیار پوشیدند.

 احزاب فلسطینی، تحلیل گران و روشنفکران آزاده جهان عرب اقدام شجاعانه ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل را تحسین کردند اما فرقه رجوی از سردرماندگی پرده ها را کنار زده جلوتر از ارباب و با ترس عقب ماندن از قافله اقدام به تکرار مواضع شیادانه می کنند. رجوی ها برای خوش رقصی نوشته اند:«بارها هشدار داده بودیم علیه ایران اقدام کنید و مانع پیشرفت قدرت دفاعی و موشکی شوید.»

منابع خبری رسمی آمریکایی اعلام می کنند هیچ کدام از تاسیسات ما اسیب ندیده و حمله ایران به کنسولگری آمریکا نبوده است و نیروهای آمریکایی صدمه ندیدند. رسانه های عراقی، خبر از حمله به یک مرکز اسرائیلی دادند و اربیل اعلام کرد مردم در این حمله کشته نشده اند و یک مرکز در نزدیکی کنسولگری آمریکا هدف قرار گرفته است.

در همین رابطه کانال تلگرامی کاوش مدیا  فیلمی از اظهارات یک کارشناس صهیونیست  منتشر کرد و به نقل از  آن نوشت: اطلاعات ارائه شده توسط ایران را نه تایید و نه رد می کنیم. ما فقط پایگاه هایی در منطقه داریم که مخصوص هشدار زود هنگام  و برای مقابله  با پهپادهای  ایران هست هرچند تایید نشده اما چه بسا ایران همچنین تاسیساتی را مورد هدف قرار داده باشد.

با وجود این اظهارات اما فرقه سفله رجوی طبق معمول با خیانت کاری کاسه داغتر از آش و آتش بیار معرکه است و با دروغ گویی و شانتاژ خبری به صورت احمقانه داد و هوار راه انداخته و پارس می کند، وامصیبتا، حمله ایران به منافع غربی هاست آنها باید در لیست سیاه تروریسم بمانند.

هول و دستپاچگی بیشتر فرقه رجوی در این روزها به دلیل وحشت از اتفاقات اخیر از جمله جنگ اوکراین، مذاکرات برجام و پیشرفت قدرت دفاعی ایران است که باعث شده با واکنش های سراسیمه  بندگی خود را برای ارباب بیشتر به نمایش بگذارد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33713

نوشته های مشابه