• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
تلاش‌ها برای نجات یکی از اسیران فرقه رجوی نتیجه داد:

برادران «رضا حسن‌زاده» از انجمن آسیلا درخواست حمایت کردند

  • کد خبر : 33526
  • 03 مارس 2022 - 9:57

جعفر و حسن حسن‌زاده از برادران چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی ضمن خوشحالی از تصمیم برادرشان در اعلام جدایی از این فرقه گفتند که بی‌صبرانه منتظر بازگشت برادرشان به ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، برادران «رضا حسن‌زاده» روز دوشنبه ۹ اسفند در دیدار با علی پوراحمد، مسئول انجمن نجات گیلان گفتند: سال ها زحمت و تلاش بی وقفه ما و شما نتیجه داد و در کمال خوشحالی مطلع شدیم که برادر اسیرمان رضا تصمیم بر جدایی از تشکیلات سیاه رجوی را گرفته است.

این برادران چشم انتظار در حالی که از شدت شور و شعف فراوان در پوست خود نمی گنجیدند، از انجمن آسیلا در آلبانی به منظور حمایت از برادرشان درخواست یاری کردند.

در این دیدار جعفر حسن زاده که فعالیت های زیادی از جمله مسافرت چندباره به عراق را درکارنامه خود دارد با بغضی در گلو گفت: همین پنجشنبه گذشته در سالگرد درگذشت مادرم که از درد فراق و چشم انتظاری دلبندش رضا دق کرد و رفت، مجلس یادبودی داشتیم و دعا کردم که با بازگشت رضا به کانون خانواده روح مادر شاد شود و انگار دعای من دارد مستجاب می شود.

در این دیدار مسئول انجمن نجات مرکز گیلان نیز ضمن تبریک در خصوص تصمیم جدایی رضا حسن زاده از فرقه فرو برنده رجوی گفت: تقریبا نزدیک به یک سال است که رضا حسن‌زاده تحت فشار و کنترل شدید تشکیلات رجوی است تا از درخواست خود مبنی برخروج از مناسبات فرقه ای عقب نشینی کند و به دنیای آزاد وخانواده اش فکرنکند.

علی پوراحمد افزود: اخبار موثق حاکی از آن است که برادر شما دیگر تصمیم خود را گرفته است و می خواهد بر کابوس اسارت ۳۳ ساله اش مهر پایان بزند و به دنیای آزاد به خصوص به کانون گرم خانواده برگردد.

برادران چشم انتظار رضا حسن‌زاده، در پایان پیام کوتاهی به برادر عزیزشان فرستادند که در زیر می خوانید:

«رضا جان سلام. خوبی و سلامتی عزیز. خیلی خوشحال شدیم که تصمیم برجدایی از فرقه رجوی گرفتی. از تو خواهش داریم از هیچ چیز نترس و نگران نباش. ما و تمام اعضای خانواده بی صبرانه منتظر رهایی وبازگشت تو به ایران و کنارخانواده هستیم. همه جوره حمایتت می کنیم و اصلا جای نگرانی نیست. تو را به خدا بیش از این منتظرمان نگذار. زود از آنها جدا شو و برو به انجمن آسیلا. باقی راه را ما در کنارت هستیم و کمکت می کنیم تا بعد از ۳۳ سال اسارت به زندگی و خانواده ات برسی.

خیلی خیلی دوستت داریم و بی صبرانه منتظرت هستیم.

قربانت: جعفر و حسن به نمایندگی از خانواده»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33526

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. خانواده محترم حسن زاده
    سلام علیکم
    🌸تبریکات صمیمانه ماراپذیراباشید
    اینجانب زهرا قلیزاده خواهراسیرفرقه رجوی علی قلیزاده به نمایندگی ازطرف خانواده ام رهایی برادرعزیزتان رازچنگال فرقه منفوروضاله رجویها تبریک گفته وهمچنین به برادرگرامی آقای رضا حسن زاده دست مریزاد گفته بخاطرتصمیم واراده قاطع خود دل خانواده خودوهمه خانواده گرفتاراین فرقه راشادکردند همچنین باتصمیم جدایی ازاین فرقه امیدتازه ای به دل خانواده ها ازجمله خانواده ما بخشید ندکه بزودی چنین اتفاقی مبارکی ان شاالله برای علی ما پیش خواهدآمد باردیگربه برادرگرامی جناب آقای پوراحمد مسول محترم انجمن نجات گیلان خداقوت میگوییم که همیشه حامی ماخانواده هابودندو برای رهایی عزیزانمان وبرملا کردن ظلم وجنایت رجوی ها ازهیچ تلاش وکوششی فروگذارنبودند.باآرزوی فروپاشی کامل فرقه ضاله رجوی .