• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
زهرا قلیزاده، خواهر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

 تو را به خدا پدر را به آخرین آرزویش برسان

  • کد خبر : 33501
  • 02 مارس 2022 - 10:05

زهرا قلیزاده، خواهر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به برادر اسیر خود پیامی منتشر کرد.

به گزارش فراق، خواهر علی قلیزاده از انجمن نجات مرکز گیلان نوشت:

سلام به برادر عزیزم، امیدوارم حالت خوب خوب باشد. حال و احوال خانواده ات مخصوصا پدر الحمدلله خوب است و تنها نگرانی و پریشانی پدر برمی گردد به سال ها دوری و بی خبری از فرزندش که تنها داروی دردش دیدن و در آعوش کشیدن پسرش است. بله داداشی مهربانم، پدر نگران است. به شدت نگران که مبادا عمرش به دیدار فرزندش قد ندهد و چشم انتظار مثل مادر به دیار باقی برود.

علی جان نبودنت و جای خالی ات خیلی احساس می‌شود و هر سال که می‌گذرد سخت تر هم می شود. امسال هم به مناسبت روز پدر برادران و خواهرانت پیش پدر آمدند و او را در آغوش کشیدند و بابت تمامی زحماتی که برایشان کشیده دست او را بوسیدند و همه برایت دعا کردند که انشاالله سال آینده خودت روز پدر باشی و روزش را به او تبریک بگویی علی جانم .

داداشی خوشگلم به مولا علی قسم می خورم که هیچ جای نگرانی برایت نیست چه جانی و چه مالی و هیچ چیز و هیچ خطری برادر نازنینم را تهدید نمی کند. عزیز دلم چهل و اندی از انقلاب مردم ایران گذشته و کشورمان آن قدر پیشرفت داشته که ابرقدرت‌های جهان حریف کشورت نمیشوند تا چه برسد به یاوه گویی‌های خائنینی چون مسعود و مریم رجوی.

داداش مهربان من کمی به خانواده ات و به خودت فکرکن. تو عزیز پدر و جگر گوشه مادر بودی و به قول مادرمان برادر میوه روی زمین است که همیشه برایمان زمزمه می کرد. پس ما چطور می توانیم به تو خیانت کنیم و دروغ بگوییم. ما همه دوستت داریم و مطمئن باش آینده ات هم تامین است و هیچ کس آزاری به تو نمی‌رساند و صرفا اباطیل رجوی به تو القاء شده و تو را ترسانده است.

علی جان منتظرت هستیم با جان و دل. تو را به خدا پدر را به آخرین آرزویش برسان و ناامیدش نکن. ما هم بی صبرانه منتظر شنیدن صدایت هستیم و هیچ وقت این فکر را نکن که تو تنها هستی و بدان ما همه پشتیبان و حامی تو خواهیم بود .
دوستت داریم و منتظرت می مانیم

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33501

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم