• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

حسن داعی، کارشناس ایران اینترنشنال را بشناسید: وقتی مزدور رژیم صدام، محقق می‌شود

  • کد خبر : 33381
  • 17 فوریه 2022 - 11:24

یکی از بازوان عملیات روانی نظام سلطه علیه مردم ایران، تلویزیون و سایت «اینترنشنال» است که طی سال‌های اخیر اوباشگری تبلیغاتی و رسانه‌ای را در ضدیت با مردم ایران به اوج رسانده است.

«اینترنشنال» در اوایل سال ۹۶ با بودجه‌های ده‌ها میلیون دلاری رسیده از شیوخ سعودی و کارگزاران لندنی آغاز به کار کرد. مالکیت عناصر پادشاهی مرتجع سعودی بر شبکه مزبور و همچنین حجم بالای اخبار ضدایرانی این شبکه باعث شده تا در میان اصحاب رسانه و حتی مردم عادی، به «سعودی اینترنشنال» معروف باشد.

هنوز مردم ایران فراموش نکرده‌اند که اینترنشنال در سال ۹۹ میتینگ فرقه تروریستی رجوی را که دستان کثیف‌شان به خون پاک ۱۷ هزار ایرانی سرافراز آلوده است، به نمایش گذاشت تا در پروژه جلادستایی و تروریست‌پروری از همتایش یعنی بی‌بی‌سی‌فارسی عقب نماند.

در این گزارش یکی از کارشناسان مزدور این شبکه با عنوان «حسن داعی» را معرفی می‌کنیم.

اما علاقه وافر گردانندگان اینترنشنال به فرقه تروریستی رجوی سبب می‌شود تا هر از گاهی عناصر این فرقه به عنوان کارشناس، مهمان این شبکه شوند؛ از جمله این کارشناسان فردی به نام «حسن داعی» است.

وی یکی ازعوامل پشت پرده فرقه رجوی است که در پوشش محقق و کارشناس سیاسی مسائل ایران در این رسانه ها با هدفی مشخص به کارگرفته می شود.

علی اکرامی از اعضای جداشده از فرقه رجوی درباره وی می نویسد: وی نقش عمده ای در انتقال اطلاعات نظامی و زیرساخت های اقتصادی شهرهای ایران به رژیم صدام حسین، دیکتاتور مخلوع عراق به منظور تجاوز به خاک ایران و بمباران شهرهای ایران داشت.

حسن داعی در اروپا ابتدا از اعضای فرقه رجوی بود ولی در ادامه پیشنهاد داد که به عنوان یک هوادار در حاشیه باشد.

درجریان نشست های معروف به دیگ حسین داعی الاسلام به خاطر اینکه گفته بود برادرش حسن  داعی از امکانات سازمان جهت منافع خودش سواستفاده کرده به شدت مورد انتقاد قرارگرفت و محبوبه جمشیدی از فرماندهان فرقه به شدت حسین را مورد انتقاد قرار داد. جمشیدی در جمع اعضای شرکت کننده گفت: برادر بریده ات در اروپا مشغول کثافت کاری است او یک  فرد بریده است، چقدر پول ریختیم توحلقومش ولی هیچ خیری از او ندیده ایم، فوق العاده انسان ترسو وبزدلی است.

حسن داعی  مستمرا از اروپا و آمریکا با برادرش ومسؤولین فرقه در عراق تماس داشت و به عنوان یک هوادار در حاشیه فعالیت می کرد.

اکنون این فرد با آن سابقه مشعشع دراروپا و آمریکا به عنوان  یک محقق و تحلیل گرسیاسی مستقل سعی در فریب افکار عمومی  و تبلیغ برای فرقه مخرب رجوی دارد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33381

نوشته های مشابه