• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

مردم بیایید شلوار بخرید

  • کد خبر : 33297
  • 13 فوریه 2022 - 11:37

این روزها انتشار چند مورد صدای گوشخراش در خیابان های ایران منتسب به تیم سایبری فرقه رجوی موجب ذوق مرگی رسانه های این فرقه شده است.
به گزارش فراق، فارغ از جعلی یا واقعی بودن این صداها که رجوی ها به برکت هم پیالگی با دشمن دیرینه خود! یعنی امپریالیسم توانستند ابرکامپیوترهایی به آلبانی وارد کنند و توسط این ابزارها، اقداماتی نیز انجام دهند، نکته جالب واکنش و پاسخ مردم ایران به این جنایتکاران شناسنامه دار است.
شنیدن صدای یک دستفروش در پشت صحنه یکی از این فایل ها که با لحن بسیار قدرتمندانه می‌گفت این ها را ول کنید، چیز خاصی نیست، بیایید شلوار بخرید! ضمن خوشحالی از هوشیاری ملت ایران بهانه این وجیزه مختصر شد که بگوییم مردم ایران هیچ گاه این جنایتکاران را فراموش نمی کنند.
رجوی ها پس از ۴۳ خیانت، موکت بری، آتش زدن دختر سه ساله، ۱۲۰۰۰ ترور کور و … حالا به پخش دو مورد «صوت الحمیر» از رهبر گور به گورشان دلخوش شدند.
جدای از بی تفاوتی مردم نسبت به این عرعرها، فسیل های آلبانی نشین نمی توانند تجسم هم کنند کسی در خیابان های ایران جرئت این را داشته باشد که بگوید من مجاهد خلق هستم و بعد چه شود.
نهایت توانِ عملیاتی از طرف پوشکی های آلبانی نشین، فریب دادن افراد برای گرفتن تصویر با مریم رجوی در بیابان ها و پشت تپه ها و هر از گاهی ایجاد همین صدای وزوز مانند مگس مزاحم است که اندکی خاطر مردم را مکدر می کند.
کارنامه سیاه فرقه رجوی پر از قتل های مشکوک، خیانت، جنایت، رسوایی اخلاقی و انحرافات جنسی و از همه بدتر قتل عام و ترور مردم بی گناه کوچه و خیابان بوده، لذا شایسته است مردم به خصوص جوانان میهن عزیزمان با مطالعه سوابق این جنایتکاران ناخواسته ملعبه دست ولگردهای رجوی در فضای مجازی نشود.
این ها را ول کنید، بیایید شلوار بخرید!

دکتر سجاد پناهی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33297