• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
یادداشتی به مناسبت سالگرد پیروزی بزرگ خلق بیدار ایران

۴۳ سال زمان لازم بود تا فرزندان، هواداران و اعضای فرقه رجوی لب به اعتراض بگشایند

  • کد خبر : 33251
  • 10 فوریه 2022 - 10:34

چهل و سه سال زمان لازم بود تا فرزندان و کودکان هواداران و اعضای سازمان، لب به اعتراض بگشایند و از کودکیِ از دست رفته و والدین هلاک شده خود حرف بزنند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، محمدعلی توحیدی در یادداشتی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی بزرگ ضد سلطنتی خلق بیدار ایران، ضمن درود بر همه شهیدان راه آزادی که با نثار جان خود نهال انسانیت را آبیاری کردند و سلام و تهنیت به معمار بزرگ انقلاب، امام خمینی (ره) نوشت: رهبر بزرگ و فرزانه انقلاب اسلامی علاوه بر ایستادگی در برابر طاغوتیان، اجازه نداد تا شجره طیبه انقلاب اسلامی به دست ناپاک افراد وطن فروش و تهی مغزی همچون فرقه رجوی بیفتد تا چرخه باطل دوران مشروطیت تکرار شود و گذشت زمان چقدر خوب، ذات خبیث این گروه منحرف و قدرت طلب را عیان ساخت و در برابر چشمان ملت ایران قرار داد. مسعود رجوی که در حسرت به دست گرفتن قدرت، هواداران خود را از دامن سیاستمداران فرانسوی به زیرپای صدامیان بعثی کشید و تفاله آنها را پیش کشِ شیخ های عربی نمود، شیر شجاعِ! مقاومتی است که روزی داعیه نبرد با آمریکا داشت و حالا دلار و امنیتش را از آنها گدایی می کند. 

چهل و سه سال زمان لازم بود تا ماهیت کثیف مرکزیت مجاهدین، پس از پوست اندازی های فراوان بر دوست و دشمن آشکار شود.

چهل و سه سال زمان لازم بود تا شجاعت شیر همیشه بیدار در نبردهای مختلف و بازجویی های ساواک بر همگان روشن شود.

چهل و سه سال زمان لازم بود تا بریدگان این فرقه از فشارهای فراوان داخلی و بیماری های مزمن و لاعلاج جسمی و روحی باقی ماندگان، پرده بردارند.

چهل و سه سال زمان لازم بود تا پوچی و سراب بودن همه وعده های سران فرقه برملا شود. همه وعده ها!

چهل و سه سال زمان لازم بود تا فرزندان و کودکان هواداران و اعضای سازمان، لب به اعتراض بگشایند و از کودکیِ از دست رفته و والدین هلاک شده خود حرف بزنند.

چهل و سه سال زمان لازم بود تا اسناد رحم های خارج شده زنان فرقه، رقص حوض رهایی در حرمسرای مسعود، طلاق اجباری هواداران، عقیم شدن سازمان، تبعید فرزندان و بی هویتی رئیس جمهور خودخوانده که حتی برادرش هم او را قبول ندارد، در افکار عمومی جهانیان بازتاب یابد.

چهل و سه سال زمان لازم بود تا مشخص شود که خون همه کسانی که در همراهی با مسعود و مرکزیت سازمان به زمین ریخته شد و خانواده های داغ دار آنها، به هدر رفت و تاریخ ، ننگ خیانت ابدی و همراهی با دشمنان وطن را بر پیشانی آنان مهر کرده است.

چهل و سه سال زمان لازم بود تا از خیل هواداران پرشور مجاهدین به خانه سالمندان روستای مانز و پوشکی هایِ زِوار در رفته حاشیه تیرانا برسیم. 

چهل و سه سال زمان لازم بود تا آرزوهای بزرگ رزمندگان مجاهد، در گورستان های مروارید (اشرف) و روستای مانز برای همیشه به خاک سپرده شود. آرزوی آزادی وطن با انیمیشن ارتش آزادی و یگان های آزادی بخش و کانون های شورشی پلاستیکی!

چهل و سه سال زمان لازم بود تا هواداران پرشور و پرحرارت مقاومت فرزندان خود را از اطراف فرقه برانند و زندگی راحت در اروپا و ایران را به آنها تجویز کنند. در راهی که ما جوانی خودمان را هدر دادیم پا نگذارید!

چهل و سه سال زمان لازم بود تا فرزندان مجاهدین با التماس از والدین خود بخواهند تا برای گدایی در خیابان های اروپا قدم نگذارند و تکدی گری نکنند.

چهل و سه سال زمان لازم بود تا مشخص شود با وجود این حجم از جاسوسی و وطن فروشی و خیانت به میهن و مردم میهن توسط فریب خوردگان فرقه، کوچکترین تزلزلی در اراده فرزندان خمینی بزرگ ایجاد نشد و آنان مقتدرانه در غرب آسیا حکمرانی می کنند.

چهل و سه سال زمان لازم بود تا………  

حرف های بسیاری نگفته باقی ماند که خواننده هوشیار و فهیم، خود آنها را درک خواهد کرد و به گمراهی این گروه بی وطن اذعان خواهد نمود.. 

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33251

نوشته های مشابه