• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

رگبار تُفِ مردم ایران به رجوی‌ها ادامه دارد

  • کد خبر : 33227
  • 09 فوریه 2022 - 11:17

«أَم یُریدونَ کَیدا فَالَّذینَ کَفَروا هُمُ المَکیدونَ» (سوره مبارکه الطور آیه ۴۲) «آیا می‌خواهند نقشه شیطانی برای تو بکشند؟ ولی بدانند خود کافران در دام این نقشه‌ها گرفتار می‌شوند»

به گزارش فراق، رجوی گور به گور پس از ۴۰ سال حسرت ریاست جمهوری و سرنگونی، پس از ۱۷ سال آفتابه داری صدام و پس از اخراج از عراق با اردنگی و پادویی و کاسه لیسی غربی ها حالا رسیده است به هک ۱۰ ثانیه ای صدا و سیمای ایران و شیهه مستانه می‌کشد.

ابلهانه ترین کاری که به وضوح نشان داد این بدبخت های عقب مانده تحت کنترل کامل و دست نشانده محور عبری، عربی و غربی هستند.

گروهی که اگر فقط یک روز آمریکا و صهیونیست‌ها دست از حمایت شان بردارند از هم می پاشند و پارس کردن هم یادشان می‌رود.

مریم قجر، عجوزه فرقه هم کور خوانده که با یک من آرایش و پوشش قرون وسطایی بخت یارش می شود و از مترسکی به ریاست جمهوری می رسد.

اما نکته جالب و مهم اینجا بود که این اقدام احمقانه علیه خودشان تمام شد و خشم بسیاری از مردم و جوانان غیور ایرانی و وطن پرست را برانگیخت.

آن ها ضمن اینکه نوشتند، ۱۷هزار ترور و وطن فروشی این خائنین را فراموش نخواهیم کرد، مرگ و لعنت بر منافقین را نیز ترند نموده و عنوان کردند، مگر این گروهک دست نشانده وجود خارجی هم دارد.

مردم نوشتند: «نشان دادن عکس دو تا سگ که دلخوشی ندارد، هر جا پیدایشان کردید این مفسدین فی الارض را اعدام کنید، شما داعشی های دهه ۶۰ در بین ملت ایران جایی ندارید. جای نگرانی نیست چون این ها خودشان نسلشان را با جدایی زنان از مردان و عقیم کردن زنان منقرض کردند و الان یک مشت پیر و پاتال دچار زوال عقل ماندند که در حال واصل شدن به درک هستند»

و رگبار تُفِ مردم به این جانیان ادامه دارد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33227

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. این فاحشه ای که پس از آنهمه شوهر کردنهای صوری در خانه های تیمی و سپس شوهر کردن به ابریشمچی و بعدا به این اسم که دیگر در حد ابریشمچی نیست و در حد رهبری سازمان منافقین است و شوهر کردن به رجوی حالا می خواهد عربها را هم آزمایش کند و کرد که به ترکی االفیصل العرب هم شوهر کرد. اینها چو اعتقادی به آخرت ندارند می خواهند در دنیا تا می توانند خوش بگذرانند اما نمی دانند که در روز قیامت جایگاهشان در آخرین درک جهنم است.