• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

افشاگری تکان دهنده مسئول سابق حفاظت مسعود رجوی از تجاوز به یک خانم بیمار در کمپ اشرف / پرداخت ۱۰ میلیون دلار توسط آمریکا به دولت آلبانی + فیلم

  • کد خبر : 33145
  • 05 فوریه 2022 - 11:19

مسئول سابق حفاظت مسعود رجوی در یک گفت و گوی ویدیویی از پشت پرده فعالیت‌های کثیف و ضد ایرانی فرقه رجوی افشاگری کرد.

به گزارش فراق، مسعود خدابنده، عضو ارشدِ سابق در فرقه تروریستی رجوی با اشاره به اینکه در این سازمان سوء استفاده جنسی از زنان و کودکان را شنیده و شاهد بوده، اظهار داشت: مرا برای تحقیق موضوعی فرستادند و وقتی سر صحنه رسیدم، دیدم یکی از فرماندهان، داخل آسایشگاه زنان شده و به یک خانم که به جهت بیماری نتوانسته بود به مراسم بیاید تجاوز و او را با روسری خفه کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عربستان سعودی و آمریکا حامی مالی فرقه به شمار می آیند، افزود: یکی از کارهای مهم این سازمان پولشویی است، خود من سه تن طلا از عربستان سعودی برای آنها آوردم که در هیچ سیستم مالی ثبت نشد.

خدابنده همچنین در تشریح ماجرای انتقال فرقه به آلبانی گفت: هیلاری کلینتون خانمی به نام جین هول لوت را به سازمان ملل معرفی کرد تا نماینده انتقال فرقه به آلبانی باشد، وقتی از برخی آنها می پرسیدم چرا این کار را می‌کنید، می گفتند ما آن قدر از ایرانی ها متنفریم که می خواهیم از طریق کسانی که ۱۷ هزار نفر از آنها را کشتند وارد شده و به آنها ضربه بزنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ۱۰ میلیون دلار از طریق هیلاری کلینتون به دولت آلبانی داده شد که مرکزی برای بازسازی این افراد آماده کند و ۱۰ میلیون دلار هم در سفارت آمریکا گذاشتند تا در موقع نیاز از آن استفاده کنند.

مسئول سابق حفاظت مسعود رجوی با اشاره به اینکه وزارت خارجه آمریکا در آن دوران طوری اطلاعیه صادر می کرد که انگار هواداران مجاهدین در آمریکا بیانیه صادر می کنند گفت: من بعدها متوجه شدم که جنگ مسلحانه یا غیره که رجوی ها شعار می دادند نیاز به هزینه دارد و کسی محض رضای خدا برای گروهی هزینه نمی پردازد.

مشروح کامل این گفت و گو را می توانید در زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33145

نوشته های مشابه

30آوریل
متهمان اصلی این دادگاه به قتل عام، کشتار و هواپیماربایی متهم هستند + فیلم
قاضی دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان فرقه رجوی

متهمان اصلی این دادگاه به قتل عام، کشتار و هواپیماربایی متهم هستند + فیلم

25آوریل
اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک
سند مهم منتشرشده در یازدهمین جلسۀ دادگاه سرکردگان فرقه رجوی

اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک