• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پوشکی‌های رجوی باز هم گاف دادند: انتشار پیام حمایتی از زبان «بخشعلی علیزاده» یکی از دشمنان سرسخت رجوی

  • کد خبر : 32870
  • 18 ژانویه 2022 - 10:58

پوشک پوشان سرای رجوی بار دیگر در هدف گیری خود اشتباه استراتژیک نموده و این بار پیام جعلی حمایت از کانون‌های شورشی را از طرف یکی از دشمنان سرسخت فرقه منتشر کردند.

به گزارش فراق، یکی از مهمترین حوزه های اجرای نمایش برای دستگاه دروغ پرداز رجوی، کانون های مسخره شورشی است و افراد به کارگیری شده در این حوزه آن قدر خرفت شدند که این بار به نام «بخشعلی علیزاده» که سالهاست از فرقه جداشده و علیه آنها فعالیت افشاگرایانه می کند، پیام ساختگی حمایت از کانون های شورشی منتشر کردند.

وظیفه پوشکی های فرقه رجوی در این حوزه این است که از صبح تا شب در فضای مجازی چرخیده و به نام اشخاص و چهره ها پیام حمایتی در ستایش اقدامات و برنامه های فرقه منتشر کنند.

  اینکه کانون های شورشی با چه هدفی و با چه روش هایی فعالیت می کند بارها شرح داده شده است و به راحتی با یک جستجوی ساده در دسترس می باشد اما اینکه بایگانی مغزپوسیده های فرقه رجوی نیز دیگر پوسیده شده نکته جالب ماجراست.

بخشعلی علیزاده در این رابطه نوشت: سه سال پیش سایت های لجن پراکن رجوی به نقل از اینجانب مطالبی را در چند نوبت منتشر کردند که کاملا دروغ بوده و بنده آنها را تکذیب کردم. 

وی ادامه داد: اما در کمال تعجب بار دیگر دیدم که این سخنان کاملا کذب را در سایت هایشان منتشر کرده و آن را به جای مطلب به روز قالب کردند.

علیزاده افزود: «کانون های شورشی» به جز یک خیال پردازی و اوهام چیز دیگری نیست که از خیالات رجوی بود. کانون های شورشی مصادره کردن برخی حرکات و اعتراضات مردمی است که حق خودشان را از دولت مطالبه می کنند و ربطی به هیچ گروه و یا سازمان و شخصی ندارد، همانند تجمعات بازنشستگان، تجمعات معلمین و یا تجمعات مشابه در نقاط مختلف کشور.

این عضو نجات یافته از فرقه رجوی با اشاره به اینکه چرا رجوی تلاش می کند این موضوع را مجدد زنده کرده و عَلَم کند، گفت: گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر  می گفت، هر گاه می خواهید دروغی را جا بیندازید تا افکار عمومی باورش کنند باید آن را چندین بار تکرار کنید تا همگان باور کنند. سیاست رجوی نیز از ابتدا تا به همین امروز روی این پاشنه چرخیده است یعنی تکرار دروغ، آن قدر که به باورعموم برسد.

این عضو نجات یافت ادامه داد: تکرار این دروغ های ساختگی که در ظاهر از صفحه توییتر بنده کپی شده برای این است تا برای افرادی که در داخل تشکیلات باقی ماندند وانمود کنند جامعه و جداشده ها با رجوی همراه هستند و این روش همان زمان خریدن است.

دروغ  گویی و جعل اخبار مهمترین راهبرد فرقه تروریستی رجوی از ابتدا بوده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32870

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی