• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
ادوارد ترمادو، عضو نجات یافته از فرقه رجوی

جاسوسی در تار و پود فرقه رجوی نهادینه شده است / زمان جنگ لباس سربازان ایران را پوشیده و تخلیه اطلاعاتی می کردند + فیلم

  • کد خبر : 32525
  • 23 دسامبر 2021 - 10:32

عضو نجات یافته از فرقه رجوی گفت: در زمان جنگ مزدوران رجوی لباس سربازهای ایرانی را پوشیده و در جبهه ایران، سربازها را تخلیه اطلاعاتی می‌کردند.

به گزارش فراق، ادوارد ترامادو در گفت و گو با تلویزیون اینترنتی مردم. تی. وی اظهار داشت: جاسوسی از شیوه های قدیمی فرقه رجوی برای پیشبرد اهداف فرقه بود که خودشان به آن اعتراف می کردند؛ یکی از فرماندهان فرقه به نام مهرداد می‌گفت در زمان جنگ جبهه را دور می زدیم و خودمان را به جمع سربازان ایرانی رسانده و پس از کسب اطلاع از زمان حمله یا اقدام خاص بلافاصله آن را به ارتش صدام منتقل می کردیم.

این عضو نجات یافته با اشاره به خط ممتد جاسوسی در فرقه رجوی  تصریح کرد: جاسوسی در تار و پود مناسبات فرقه رجوی نهادینه شده است.

وی با اشاره به آوار سنگین افشاگری نوجوانان یا کودک سربازان دیروز بر سر فرقه رجوی گفت: مسعود رجوی در سال ۱۳۶۸ به بهانه ایجاد امنیت بسیاری از کودکان را از والدین جدا و از عراق منتقل کرد.

ترمادو در این خصوص خاطراتی از وداع سوزناک پدرو مادرها با بچه ها نقل کرد و افزود: کودک سربازانی که در سنین کودکی از پدرو مادر جدا شدند و دوباره قبل از سنین قانونی به بهانه های مختلف به عراق و کمپ اشرف منتقل شدند، مغزهایشان را شستشو دادند و اسلحه به دستشان سپردند.

ادوارد ترامادو ضمن اشاره به مشکلاتی که فرقه برای اعضای جداشده در آلبانی ایجاد کرده افزود: این که با تحت فشار قرار دادن اعضای جداشده آنها را مجبور به جاسوسی بر علیه دیگر اعضای جداشده می کنند همه نتیجه استیصال و درماندگی سران فرقه است، آن ها درون مناسبات هم افراد را مجبور به جاسوسی بر علیه دیگر افراد می کنند.

این گفتگو روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران از مردم تی وی پخش شد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32525