• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
وقتی قلم، به دست شیطانی چون محمد محدثین می‌افتد

ماجرای تطهیر زندانیان سابق سیاسی توسط پادوهای رجوی

  • کد خبر : 32411
  • 16 دسامبر 2021 - 9:08

باید به نوکران رجوی خیانتکار گفت اگر شما یادتان رفته که چگونه افراد را تحقیر می‌کردید تا خیانت‌ها و رذالت های رجوی فراموش شود، فکر نکنید بقیه، آن همه فشارها و اهانت های رجوی خائن و مریم قجرپتیاره را فراموش خواهند کرد.

به گزارش فراق، رجوی خائن تنها زندانی محکوم به اعدام بود که با خیانت و بزدلی و دریوزگی‌های فراوان زنده ماند اما با دروغ و دغل بازی خود را قهرمان می‌نامید.

وی برای توجیه زنده ماندنش در بسیار از جلسات عمومی به داستان سرایی از خودش بر می‌خواست و در بین مطالبش حقایقی را لو می داد.

او می گفت، برای فرار از شکنجه و کتک خوردن همیشه دستمال به سرش می بسته و خود را به سردرد می زده و غذا نمی خورده تا ضعیف و بیمار شود و او را مستمر به دکتر بند ببرند و بستری کنند و جانی نداشته باشد تا او را شکنجه کنند.

وی در زندان آن قدر خوش خدمتی کرد که سال ها رئیس بند و با زندان بان ها دوست و رفیق بود. ارتشبد نصیری طی نامه رسمی برای او درخواست عفو می نماید و می گوید رجوی همکاری ارزنده ای با آنان داشته است. دست خط های او مبنی بر لو دادن خانه های تیمی و اطلاعاتی که داده نیم بند آبروی او را هم بر باد داد. بسیاری از هم بندان قدیمی اش که در همان ایام زندانی بودند در خاطرات و نوشته هایشان از فرومایگی و ترسویی او بسیار نوشته اند.

خودش چون خوب می دانست چه گندی در زندان ساواک زده و به قیمت لو دادن و اعدام دوستانش زنده مانده، به جماعت زندانی های آزاد شده ای که به عراق رفته بودند مشکوک بود و در هر فرصتی همه را تحقیر و سرکوب می کرد.

حدود ۷۰۰ تن که سابقه زندان داشتند، پیوسته زیر سوال بودند و رجوی در هر فرصتی آنها را تحقیر می کرد و می گفت مجاهد زنده از زندان بیرون نمی‌آید.

این فرد شریر و خودخواه آشکارا می گفت آنان که در زندان گفتند مسعود رجوی رهبر آنان است  مجاهد واقعی اند و بقیه تفاله هایی هستید که زنده ماندند.

در جایی دیگر می گفت عمر چریک شش ماه است و شما مفت خورید او دشنام و تحقیرهای فراوانی را مستقیم به افراد با سابقه زندان حواله می‌کرد.

زندانیان سابق در اکثر جلسات انتقادی مورد تحقیرهای فراوان بودند، بسیاری از افراد برای خلاصی از فشارهای روحی و اهانت ها مجبور می شدند با دروغ وانمود کنند که بله در زندان همکاری کرده اند، دوستان خود را لو داده اند و هر چه می‌گفتند می‌پذیرفتند تا از شر رجوی خلاص شوند. نتیجه هم این شد که در سال ۱۳۷۳ اکثر آن نگون بختان را زندانی و شکنجه کردند.

به اصغر مهدی زاده و بسیاری دیگر از مردان و زنان با سابقه زندانی در تشکیلات به عنوان افراد درجه دو آنها نگاه می شد. سایرین و دانشجوهای خارج کشور در رده‌بندی‌های تشکیلاتی در مدار بالاتر بودند و این داستان جز یکی از تنش‌ها و رقابت های همیشگی بود.

حالا در مقاله ای به قلم محمد محدثین پادوی رجوی خواندم که برای اولین بار به تقدیس چند زندانی از جمله اکبرصمدی، اصغر مهدی زاده و حسین فارسی پرداخته است.

باید به آن رجاله گان، نوکران و رجوی خیانتکار گفت اگر شما یادتان می رود که چگونه افراد را تحقیر می‌کردید تا خیانت ها و رذالت های رجوی فراموش شود، فکر نکنید بقیه، آن همه فشار خیانت زندانی شدن در سازمان و اهانت های رجوی خائن و مریم قجرپتیاره را فراموش خواهند کرد.

ممکن است اکبر صمدی، اصغر مهدی زاده، حسین فارسی، محمود رویایی، حسن رویان، محمد راپوتام و سایر افرادی که سال هفتاد به عراق رفتند و مدعی سابقه طولانی زندانی هستند هیچگاه از پشت پرده مارک ها و اراجیف رجوی مطلع نشوند اما به تدریج زمان حقایق را ثابت خواهد کرد. آنها به نسبت بقیه علاوه بر اینکه در معرض توهین و تحقیرهای بیشتری بودند که چطور زنده ماندند و مارک همکاری و… نفوذی می خوردند. در پرونده های پرسنلی شان افرادی با سوابق مبهم و  متهم به همکاری قید می شد و در زمره افراد کنترل شده بودند که می بایست فرمانده هانشان ۲۴ ساعته آنها را به طور محسوس و نامحسوس کنترل کنند و گزارش هفتگی از آنان تهیه و به بخش پرسنلی بفرستند.

درست است که این روزها موقتا به خاطر دادگاه حمید نوری، عزیز کرده شدند و سوءاستفاده‌های  فراوانی از آنان می‌شود و مجبورند اهداف برنامه ریزی شده سران فرقه را به عنوان خاطره در دادگاه بیان کنند اما هیچ وقت این افراد در تشکیلات فرقه به جایی نخواهند رسید و به طور مضاعف در معرض لعن و توهین خواهند بود. در مطلبی خواندم که حتی به این افراد اعتماد نکردند و آنها را برای دادگاه به اروپا نفرستادند.

خوشبختانه با افشای روز افزون ماهیت فرقه رجوی خائن و خروج ادامه دار جداشدگان شکست های آنان بیشتر و حقایق بیشتر آشکار خواهد شد.

گزارش از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32411

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود