• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

اعتراف آشکار فرقه رجوی به وادار نمودن اعضا به موضع‌گیری علیه انجمن «آسیلا»

  • کد خبر : 32328
  • 09 دسامبر 2021 - 11:08

مغز پوسیده‌های اتاق فکر رجوی در سندی که اخیرا اشتباهی یا ندانسته منتشر کردند، به این موضوع اعتراف داشتند که اعضا را برای موضع‌گیری علیه انجمن «آسیلا» وادار می‌کنند.

به گزارش فراق، در سندی که به تازگی علیه یکی از جداشده های جدید به نام «محمدرضا صدیق» منتشر شده، آمده است که مسئولان فرقه آخرین بار در تاریخ ۷ آذر از این فرد خواستند علیه انجمن «حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی» موضع گیری کند و به دنبال عدم انجام این کار توسط وی، دست این فرد برای تئوریسین های پوسیده رجوی رو شده و او را از فرقه اخراج کردند.

در ادامه، این فسیل‌ها تصمیم کبرای خود را گرفته و حکم اخراج محمدرضا صدیق را صادر کردند و برای خالی نبودن صحنه از هیجان چند مورد سند و دست هم خط از وی منتشر کردند که قصه گرفتن امضاهای اجباری برای همه آشنایان به حوزه آشکار است.

فرقه تروریستی رجوی از تمام اسیران فرقه اعتراف نامه و دست خط اجباری در زمان های مختلف جمع آوری نموده تا هنگام نیاز از آن ها بهره برداری نماید اما این تاکتیک نخ نما دیگر خریداری ندارد و سران فرقه به زودی باید در برابر دادگاه بین المللی پاسخگوی جنایت های خود باشند.

اما چه چیز موجب به هم ریختن فسیل های تروریست شده، داستان اینجاست. روایت «محمدرضا صدیق» را در این مورد می خوانیم: «هر بار که برای گرفتن مستمری ماهانه می رفتم توسط سران دفتر فرقه در آلبانی مثل جواد خراسان، فریدون سلیمی و عبداله تهرانچی مورد حسابرسی قرار می‌گرفتم. آن‌‌ها از من می خواستند که برای آنها جاسوسی و خبر چینی کنم. به طور مثال از من می خواستند که بررسی کنم حسن حیرانی و نفرات دیگر چه کاری می کنند.»

«صدیق» ادامه می دهد: «من حقیقتا از این حسابرسی خسته شده بودم. آخرین بار همین ۷ آذر ماه بود که برای گرفتن ۳۵ هزار لک رفته بودم که از من خواستند درباره انجمن آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی) موضع بگیرم و دروغ ها و اباطیلی که دفتر فرقه می خواهد را تکرار کنم. برای من سوال بود که چرا خود فرقه این کار را نمی کند که پس از کمی تحقیق متوجه شدم انجمن «آسیلا» یک انجمن قانونی و ثبت شده در یک کشور اروپایی است که دست فرقه بسته است و هرگونه اتهام بی اساس علیه این انجمن پیگرد قانونی خواهد داشت و این ترفند فرقه است که می خواهد با یک سواستفاده کثیف و رذیلانه از ما مستمری بگیران دفتر جدا شده ها را به جان هم بیندازد و ما جدا شدگان را در مقابل یکدیگر قرار بدهد. من حاضر به پذیرش چنین عمل شنیعی نشدم و این موضوع را از طریق انجمن آسیلا به مقامات قضایی کشور آلبانی اطلاع دادم و خودم هم از دفتر فرقه قطع ارتباط کردم و ضمن عضویت در انجمن «آسیلا» اعلام جدایی رسمی از سازمان مجاهدین می کنم.»

انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی اخیرا فعالیت رسمی و قانونی خود را به منظور حمایت از افراد نجات یافته از فرقه رجوی آغاز نموده که این موضوع سران این فرقه تروریستی را به شدت وحشت زده کرده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32328