• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
در پیام مدیر عامل انجمن نجات عنوان شد

امیدواری خانواده‌های چشم انتظار به رها شدن عزیزانشان با تأسیس انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی

  • کد خبر : 32190
  • 28 نوامبر 2021 - 10:56

مدیر عامل انجمن نجات گفت: با تأسیس انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی، امیدواری خانواده های چشم انتظار به رها شدن عزیزانشان به مراتب بیش از پیش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در پیام ابراهیم خدابنده به مناسبت تأسیس این انجمن آمده است:

«همانطور که خانواده های محترم اعضای گرفتار در اردوگاه سازمان مجاهدین خلق در آلبانی مطلع شده اند، «انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی» روز پنجشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

این سومین پیروزی به دست آمده در طی مدت اخیر در آلبانی بعد از صدور کارت شناسایی برای اعضای سازمان مجاهدین خلق و همچنین بعد از آزادی بی قید و شرط احسان بیدی می باشد که جای تبریک فراوان به خانواده ها و نجات یافتگان در آلبانی، ایران و دیگر کشورها دارد.

در اطلاعیه رسمی این انجمن آمده است: «انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی، به همت جمعی از جدا شده های فرقه رجوی، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود. این انجمن به واسطه دارا بودن هیأت مؤسس، از شرایط قانونی ثبت مؤسسه به صورت رسمی، برخوردار است تا از این پس افرادی که از فرقه رجوی جدا می شوند نگران امورات زندگی خود نباشند.»

حسن حیرانی سخنگوی انجمن اسیلا در یک نشست خبری با حضور شخصیت های آلبانیایی که به صورت زنده از شبکه تلویزیونی «SCAN Televizion » در آلبانی پخش گردید، ضمن اعلام موجودیت این انجمن اظهار داشت: «حمایت از جداشده های فرقه رجوی در راستای برخورداری از حقوق شهروندی، اشتغال یابی، پیگیری مشکلات اداری – حقوقی و حتی تشکیل خانواده در اساسنامه این انجمن تدوین شده است و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا افراد نجات یافته از چنگال فرقه تروریستی رجوی یک زندگی جدید و بدون دغدغه را تجربه کنند.»

تکمیل پیروزی های نجات یافتگان در آلبانی قطعاً نوید بخش رهایی اعضای گرفتار در سازمان مجاهدین خلق است که متأسفانه تا امروز راه به جایی نداشتند.

بنابراین باید آن را یک نقطه عطف در مسیر فعالیت های جداشدگان و خانواده ها در رسیدن به مقصود دانست. با این پیروزی قطعاً امیدواری خانواده های چشم انتظار به رها شدن عزیزانشان به مراتب بیش از پیش خواهد بود.»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32190

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی