• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

«جلال گنجه‌ای» ماله‌کش عیاش رجوی / مفتی اعظم رجوی برای خوش خدمتی سیره اهل بیت(ع) را تحریف می‌کند

  • کد خبر : 32049
  • 18 نوامبر 2021 - 9:32

جلال گنجه‌ای یکی از ماله کش‌های مسائل غیراخلاقی رجوی است که خودش در عیاشی دست کمی از رهبر کثیف این فرقه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، وی اغلب اوقات در فرانسه مشغول خوشگذرانی و عیش و نوش بوده و چند نوبت در سال هم برای تطهیر ایدئولوژی کثیف رجوی به آلبانی سفر می کند.

به گفته شاهدان، این عنصر نادان در حالی اعضای وامانده در فرقه تروریستی رجوی را به ماندن در داخل فرقه و تحمل سختی ها توصیه می کند که خودش حاضر نیست بیایید و در آلبانی ساکن شود.

به نوشته هابیلیان، جلال گنجه ای در هشتم مرداد ۱۳۲۲ در شهر رشت متولد شد. وی برای توجیه برخی امور و آئین به اصطلاح مذهبی خویش با جسارت تمام لباس مقدس پیامبر اسلام (ص) را بر کالبد نامقدس خویش پوشانده تا بدین طریق آراء و کارکردهای نحله عقیدتی ناصوابش را راستین جلوه دهد.

وی اولین و آخرین فارغ التحصیل حوزه علمیه اشرفیه است که محتمل با دستان نامبارک مریم رجوی معمم گردیده است، حوزه علمیه ای که در علم کلامش خشونت و ترور، در علم رجالش مسعود و مریم، در علم فلسفه اش بی‌دینی و در فقه اش مبانی رذالت و فضاحت تدریس می شود .

گنجه ای تا بدان جا می رسد که احکام مسلمه اسلام مانند پوشش حجاب زنان برایش معنا و مفهوم و دلیلی ندارد. وی به صدور فتاوی منطبق با سیاست فرقه رجوی شهرت دارد.

در جایی دیگر برای توجیه طلاق اجباری در سازمان می گوید: امام کاظم پایه گذار سنت ترک خانواده و خودداری از ازدواج بود، این آخوند بی دین با نسبت دادن این افترا به امام کاظم (ع) بدعتی بزرگ و خطایی جبران ناپذیر را مرتکب شده است که حاصلش عذابی الیم خواهد بود .

اگر سفیه بیچاره حداقل کتب تاریخی را در اختیار داشته باشد دیگر دچار چنین غلط فضیحی نمی شود، چرا که امام موسی بن جعفر (ع) از زمره امامان معصومی هستند که بیشترین عیال را اختیار نموده بودند.

حال این که این جاهل صرفاً به خاطر خوش خدمتی و ماله کردن عصیان ها و جنایات فرقه رجوی، مدعی تحریف سیره اهل بیت می شود، ادعایی که با دستورات خدشه ناپذیر اخلاقی و اعتقادی اسلام عزیز کاملاً در تعارض است .

وی برای توجیه جدایی همسران سازمان از یکدیگرریشه سنت ترک خانواده و دوری از ازدواج را قبل از امام کاظم (ع) به جریان همراه شدن حضرت زینب با کاروان حسینی و نبود همسر ایشان در کربلا مرتبط می کند و رها کردن شوهر و منحل کردن خانواده را به ایشان نسبت می دهد.

نویسنده نادان ادعا می کند که امام کاظم (ع) برای امامت خود سند علنی از سوی پدر بزرگوارشان نداشته و ادامه می دهد که امام صادق (ع) در یک وصیت، ۵ نفر را وصی خود معرفی کرد لذا تشخیص امامت موسی بن جعفر با شرایط غامض همراه بود .دختر تنها مفتی فرقه یکی از خوانندگان تلویزیون فرقه است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32049

نوشته های مشابه