• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دهان گشادی مریم رجوی در سخنرانی روز عاشورا: چراغ‌ها در فرقه رجوی، برای چه کسی خاموش می شوند؟

  • کد خبر : 31077
  • 02 سپتامبر 2021 - 9:19

در اواخر سال ۱۳۸۰ چون چشم انداز حمله نظامی آمریکا به عراق قوت گرفته بود، مسعود رجوی به همراه زنش مریم قجر در یک نشست جمعی از قبل تعیین نشده تمامی اعضاء را از اطراف عراق در سالن اجتماعات مقر اشرف گرد آورد و رجوی در حضور جمع حاضر اعلام کرد که احتمال درگیری نظامی بین عراق و آمریکا  اجتناب ناپذیر است.

از این رو همچون ترفند های گذشته با حربه خاموش کردن چراغ و اینکه هر کسی که انتخاب دیگری دارد آزاد است که برود! مدعی شد که به عنوان رهبر کذایی به همراه زنش در صف مقدم در مقابل احتمالات بعدی خواهد ایستاد و چنانچه خطری در کار باشد بعنوان رهبر فرقه جلوتر از همه اقدام به دفاع خواهد کرد .

به رغم طرح چنین ادعاهایی آن شب چراغ ها خاموش شدند. ولی اتفاق عجیبی افتاد، همه ماندند ولی مسعود و مریم رجوی فرار کرده و رفتند و اعضاء که ذهنشان مملو از سئوال و ابهام بود را تنها، بی سلاح و بی پناه در مقابل طوفان های سهمگین عراق رها کردند که نتیجه کشته شدن انبوهی از اعضای فرقه بود که در جفای رجوی جان باختند .

اخیرا مریم رجوی بزدل و شارلاتان در روز عاشورای سال ۱۴۰۰ مجددا همین ادعا را خطاب به اعضای گرفتار تکرار کرد، که: «این سنت تاریخی مجاهدین است که در سرفصل های تاریخی چراغ ها را خاموش می کنند.» ولی در ادامه نگفت چراغ ها در فرقه وی برای چه کسی خاموش می شود؟ جواب این سئوال با کمی تامل و درنگ در پروسه  ننگین رجوی ها  بسیار واضح است .

چراغها در تمامی سرفصل ها پس از خیانت مسعود رجوی، همواره برای او خاموش شده تا سر بزنگاه ها برای به در بردن جانش و بردن به سوراخ موش بوده تا مدتی دیگر به تاریخ کثیف زندگیش بیافزاید. مریم قجر بهتر است دهان گشادش را برای به کارگیری واژه های تاریخی (خاموش کردن چراغ ها) ببندد و فضا را بیش از این برای اعضای تیره بخت مسموم نسازد.

انجمن نجات مرکز زنجان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31077

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی