• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

پاسخ قهرمانانه مردم ایران در فضای مجازی: رجوی‌ها منفور ملت ایران هستند / لجن زار «مسعود»

  • کد خبر : 30759
  • 25 جولای 2021 - 4:47

به دنبال پایان سیرک مجازی فرقه رجوی، رجوی ها در فضای مجازی پاسخی دندان شکن از مردم شریف ایران دریافت کردند تا برای رجوی درسی باشد که از این پس برای ایران و ایرانی نسخه نپیچد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، ادوارد ترامادو، عضو نجات یافته از فرقه رجوی با جمع آوری مجموعه‌ای از نظرات مردم ایران در فضای مجازی نوشت: فرقه رجوی مانند قبل با خرج کلان، مشتی منفور مانند خودش را از طویله ها جمع آوری کرده بود تا با نمایشی مضحک در فضای سیاسی ایران دست به مانور بزند و در دنیای سیاسی که چراغ فرقه رو به افول است خودی نشان دهد.

قبل از این هم فیل موسسان پنجم را هوا کرده بود و با تبلیغات گسترده تلاش داشت تا موسسان پنجم که از عده ای سالخورده و از کار افتاده پوشک پوش تشکیل شده را در فضای مجازی به مردم ایران و جهان تحمیل کند و داد و قال می کرد که تمام مردم ایران در صف ثبت نام در موسسان پنجم ایستاده اند، اما نمی دانم از کجا سوزنی در فلان جای فیل در هوا فرو رفت و فیلش فس فس کنان افتاد. البته که افشاگری های به موقع اعضای جدا شده این کثافتکاری فرقه رجوی را هم با تمام قوا خنثی کرد و احتمالا این افشاگری ها به صورت سوزن عمل کرد و در جا جای رجوی و فیلش فرو رفت و فس فس کنان روی زمین پهن شد.

اما این بار در این نمایشنامه که گردهمایی آنلاین بود، رجوی ها در فضای مجازی پاسخی دندان شکن از مردم شریف ایران دریافت کردند و این بار این خلق قهرمان ایران بود که به سرعت به گردهمایی که بیشتر به طویله شبیه بود واکنش نشان داد تا برای فرقه رجوی درسی باشد که از این پس برای ایران و ایرانی نسخه نپیچد آن هم با علفخورانی چون مایک پمپئو که منفور تمام مردم دنیاست.

این یادداشت مواردی را که مردم ایران در واکنش به گردهمایی فرقه رجوی در فضای مجازی انتشار داده اند را شامل می شود تا فرقه رجوی خوب بداند خلق قهرمان ایران چگونه از این فرقه جنایتکار استقبال خواهد کرد البته کامنت ها به قدری بود که نتوانستم تا نتهای آن را بخوانم و به همین تعداد بسنده می کنم و یاد آوری می کنم که کامنت هایی که با فحش های رکیک همراه بود را برای رعایت مسائل اخلاقی حذف نمودم، لطفا حوصله کرده و کامنت های زیر را بخوانید.

اینها فقط نمونه هایی بود از واکنش مردم ایران در اینستاگرام، خودتان می توانید فضا را در یوتیوب هم ببینید.

البته این موارد تنها یک نمونه کوچکی از دیدگاه مردم ایران نسبت به فرقه رجوی است، به گمان اینجانب فرقه رجوی بایستی از امروز حداقل خفه خون بگیرد و در همین لجن زاری که مسعود رجوی برایشان ایجاد کرده تا آخر عمر دست و پا بزنند و بیش از این عنتر وار جست و خیز نکنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30759