• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

نامه مادر دردمند ۳ عضو اسیر در فرقه رجوی به دبیرکل سازمان ملل متحد:
این چه عدالتی است که مادر از جگرگوشه‌هایش بی‌خبر باشد / ۳۳ سال درد فراق

  • کد خبر : 30707
  • 02 آگوست 2021 - 3:50

مادر دردمند سه عضو اسیر در فرقه رجوی با انتشار نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، خواستار تحقق دیدار با فرزندانش شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی، در نامه خانم حمائل غنی زاده خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد آمده است:

دبیرکل محترم سازمان ملل متحد

سلام
این چندمین نامه است که برای شما نوشته ام، نمی دانم به دستتان رسیده است یا نه، آخر من یک مادر درد دیده و رنج کشیده ام. ۳۳ سال است که از بچه هایم جدا هستم؛حضوری، تلفنی و حتی نامه ای.

آخر این چه عدالتی است که مادر از جگرگوشه هایش بی خبر باشد. سازمان مجاهدین خلق(MEK)، ۳۳ سال است که فرزندانم را از من جدا کرده است. الان اول صبح است و من هنوز نخوابیده ام، فکر و خیال بچه ها رهایم نمی کند. دلم درد می گیرد وقتی به دو دختر و یک پسرم (مهری سعادت، ناهید سعادت، محمود سعادت) فکر می کنم. مریم رجوی یکی از رهبران (MEK) که فرزندان من را اسیر کرده است، متاسفانه از دمکراسی هم دم می زند. فرزندان من اگر در زندان ایران بودند، من حتما حق ملاقات داشتم ولی رجوی ها حتی ملاقات هم نمی دهند. کجای دنیا مادر را از فرزندان جدا می کنند؟ من فرزندانم را بدون پدر بزرگ کردم، الان من در آستانه مرگ هستم، تقاضای عاجزانه دارم و التماس می کنم که من را به دیدار فرزندانم در کشور آلبانی برسانید. این درد بسیاری از خانواده هاست، به داد ما برسید، از شما طلب یاری و کمک دارم.

باتشکر

خانم حمائل غنی زاده از مادران دردمندی که مدت ۳۳ سال در فراق سه جگرگوشه اش مهری، ناهید و محمود در رنج و سختی است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30707

نوشته های مشابه