• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نوجوانان فریب هویت‌های ساختگی نفاق را نخورند

  • کد خبر : 30682
  • 03 آگوست 2021 - 12:29

آنچه که فرقه رجوی در فضای مجازی و در عمل به دنبال آن هست، فریب یک جوان یا نوجوان و سوءاستفاده از وی برای انجام اقداماتی میدانی یا به قول فرقه، عملیات است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، رجوی ها بعد از اخراج از عراق و ورود به آلبانی در شرایط متفاوتی از ۵ دهه فعالیت خود را آغاز کردند. «یگان سایبری» اصطلاحی جدید و پرمخاطره در خصوص فرقه منحط رجویاست که نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. پس از خلع سلاح فرقه تروریستی نفاق و در عین حال ریزش شدید نیرو و اختلافات و بحران‌های درونی آنها چاره‌ای نداشتند که خودی نشان بدهند بلکه دست مرحمت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی برسرشان کشیده شود. از این رو با طراحی سران فرقه رجوی، اهم فعالیت‌های این فرقه به عملیات‌های سایبری با هدف نفوذ و تأثیرگذاری در جامعه ایران متمرکز شد. یگان سایبری یا همان اتاق کامپیوتر، پدیده جدیدی در فرقه رجوی نبود و پیش از آن در اشرف و لیبرتی هم وجود داشت، اما تا قبل از تغییر مأموریت‌های اعضا به سمت استفاده از فضای مجازی، فقط برای عده بسیار معدودی از سران و اعضای سازمان قابل دسترسی بود. به نوشته میزان، این اتاق در آلبانی تحت عنوان یگان سایبری به یکباره با بکارگیری بیش از ۱۲۰۰ نفر کاربر به عنوان اصلی‌ترین مأموریت این فرقه تروریستی در دستور کار قرار گرفته‌است.

در خصوص فعالیت فرقه رجوی در فضای مجازی باید گفت؛ اولین گام آن‌ها برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی طراحی اکانت‌های فیک با هویت‌های ساختگی است. هر عضو بر اساس سرعت عمل و مهارتش، چندین اکانت ساختگی در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک را هدایت می‌کند. این صفحات معمولاً با نام دختران و پسران جوان با علائم مربوط به جریانات سیاسی یا حقوق بشری راه‌اندازی می‌شوند. در گام بعدی یکی از مهمترین مأموریت‌های فرقه رجوی در شبکه‌های اجتماعی عضوگیری است. البته نگاه فرقه تروریستی نفاق از عضوگیری به این معنا نیست که یک فرد را برای جذب در تشکیلات فرقه قانع کرده و بعد از کشور خارج کنند تا وارد مقرهای آنها شود! آنچه که فرقه رجوی در عمل به دنبال آن هست، فریب یک جوان یا نوجوان در شبکه‌های اجتماعی و سوءاستفاده از وی برای انجام اقداماتی میدانی یا به قول فرقه عملیات است.

یکی از مهمترین مأموریت‌های عناصر نفاق نیز بر همین اساس ورود به عرصه ناآرامی‌ها و اعتراضات است که به هر دلیلی اعم از اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شکل گرفته‌است. گاهی ممکن است اعترضات و تجمعات مربوط به یک اعتراض به حق در موضوعات اقتصادی باشد و گاهی نیز ممکن است تجمع حاصل یک اتفاق سیاسی باشد که بر اثر یک تحریک یا واقعه شکل گرفته است. در چنین شرایطی عناصر نفاق مأموریت دارند تا همه توان خود را برای تبدیل اعتراض به آشوب و درگیری به کار ببندند که پیامدهای آن را به راحتی می‌توانیم در اعتراضات دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ مشاهده کنیم. علاوه بر این اکانت‌های فیک فرقه در دنیای مجازی وظیفه سیاه‌نمایی از جامعه، القای حس ناامیدی و ناتوانی به جامعه و حتی پمپاژ حس ناکامی بر مردم را از طریق صفحه‌های مجازی بر عهده دارند. در واقع خطوط عملیاتی این فرقه منفور همسو با عملیات روانی غرب و به خصوص آمریکا علیه جمهوری اسلامی است. در عین حال تغییر محاسبات آمریکا در قبال ایران با دادن اطلاعات نادرست و اشتباه و ایجاد خطای محاسباتی در مورد کشورمان از دیگر ترفندهای این فرقه ضاله است. مزدوران رجوی هر روز در آلبانی قهوه می‌نوشند و پشت مانیتورهای خود می‌نشینند تا با توت فرنگی‌های زهر آگین خود قوه تعقل و تمیز مردم کشورمان به خصوص جوانان و نوجوانان را کر و کور کنند. بنابراین این روزها نیاز به تولید محتوا و مقابله جانانه مرصادی در فضای مجازی به شدت احساس می‌شود تا گرانی به آشوب و به بی آبی به تفنگ وینچستر ختم نشود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30682

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی