• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
نامه خانواده «حسن شعبانپور» به دادستان دیوان بین المللی کیفری لاهه

«حسن شعبانپور» در فرقه رجوی مورد شکنجه و آزار قرار گرفته است

  • کد خبر : 30506
  • 14 جولای 2021 - 12:23

خانواده «حسن شعبانپور» با انتشار نامه ای خطاب به دادستان دیوان بین المللی کیفری لاهه نوشتند: «حسن شعبانپور» در فرقه رجوی مورد شکنجه و آزار فراوان قرار گرفته است.

به گزارش فراق، نامه این خانواده چشم انتظار خطاب به کریم اسداحمدخان به شرح زیر است:

دادستان محترم دیوان بین المللی کیفری لاهه

جناب آقای کریم اسداحمدخان

سلام علیکم

موضوع: شکایت از رهبران فرقه تروریستی رجوی به نام های مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو

با تقدیم احترام اینجانب کرمعلی شعبانپور و اعضای خانواده ام قنبرعلی شعبانپور، پدر و برادرانم حسین، شعبان، غلامعلی، محمد و خواهرم ام کلثوم شعبانپور، برخود لازم می دانیم شکایت خود را ازدست رهبران فرقه رجوی به آن دادگاه اعلام نماییم.

برادرم حسن شعبانپور در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق در حال انجام وظیفه سربازی و دفاع از آب و خاک خود بوده که در سال ۱۳۶۷در عملیات فرقه رجوی علیه ایران، اسیر این فرقه جنایتکارشده و مورد شکنجه، آزار و اذیت فراوانی قرارگرفته است. فرقه با ترفندهای مختلف و دروغین از این اسیران تعهدات کذب گرفته تا اسیران نتوانند به آغوش خانواده یا با فرار از آن زندان مخوف به وطن برگردند.

من و تمام اعضای خانواده ام چندین مرحله به اطراف اردوگاه اشرف رفته و برای نجات و حتی ملاقات تلاش های فراوان نمودیم که رهبران این فرقه تروریستی با این درخواست به حق مخالفت کردند و نتوانستیم به خواسته خود برسیم.

لذا از آن مقام محترم تقاضای رسیدگی به خواسته های به حق اینجانب و خانواده ام که آزادی برادر اسیرم یا حداقل ملاقات است را داریم. امیدواریم محبت حضرتعالی شامل حال ما خانواده چشم انتظارشود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30506