• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

این بار نوبت توییتر است تا خود را ثابت کند: ۲۵۰ حساب جعلی فرقه رجوی در توییتر شناسایی شد

  • کد خبر : 29625
  • 22 آوریل 2021 - 10:18

به دنبال شناسایی بیش از ۲۵۰ حساب متعلق به فرقه رجوی، این بار نوبت توییتر است تا تعهد خود را در راستای پایبندی به انتشار اطلاعات صحیح ثابت کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در تحقیقی که توسط واحد رصد سایبری بنیاد هابیلیان انجام یافته ۲۵۶ حساب کاربری وابسته به فرقه رجوی با منشأ کشور آلبانی کشف و شناسایی شده است.

به نوشته این منبع، صدها صفحه جعلی دیگر وابسته به این گروه در توییتر فعالیت می‌کنند.

فرقه تروریستی رجوی یکی از گروه‌های خشن و تروریستی ضد ایرانی است که برای پیش برد اهداف خود و تبلیغ آنها در میان مخاطبان، از یک ارتش سایبری جعلی گسترده در فضای مجازی بهره می برد.

آذر ماه سال گذشته، توییتر حساب کاربری فارسی مریم رجوی سرکرده این گروه را به دلیل انتشار مطالب خشونت آمیز به مدت سه هفته به حالت تعلیق درآورد و پس از آن نیز دسترسی کاربران به دیگر صفحات این گروه در زبان انگلیسی با محدودیت و هشدار روبرو گردید. فیسبوک نیز دو هفته قبل ۳۰۰ حساب کاربری فرقه رجوی را به دلیل اینکه پس از بررسی آن را مروج خشونت و تروریسم و هدایت شده از یک مزرعه ترول – مقر فرقه رجوی – در آلبانی معرفی کرده بود تعطیل کرد.

پیش از این تعدادی از اعضای جداشده از فرقه رجوی که سابقا در بخش سایبری این گروه فعالیت می کردند از وجود یک مزرعه ترول در داخل مقر تیرانا خبر داده بودند که با استفاده از ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ عضو خود، هزاران صفحه جعلی در شبکه توییتر را در راستای اهداف سیاسی خشونت آمیز و نشان دادن ایران به عنوان کشوری مخالف با حقوق مردم خود و متخاصم، مدیریت می کنند.

هابیلیان همچنین در نامه خود به توییتر، از آمادگی خود برای در اختیار قرار دادن مشخصات کامل صدها حساب دیگر وابسته به فرقه رجوی که با هویت جعلی فعالیت می کنند خبر داده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29625

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی