• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

روش‌هایی برای جلوگیری از افتادن در دام فرقه‌ رجوی

  • کد خبر : 29602
  • 04 اکتبر 2023 - 14:00

اگر اخبار مربوط به فرقه رجوی را دنبال کرده باشید متوجه خواهید شد چقدر خانواده وجود دارد که بر اثر غفلت یا عدم توجه به فرزند، تمام عمر خود را در پشیمانی و حسرت به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، هنوز خانواده هایی هستند که پس از ۴۰ سال از فرزندان خود هیچ خبری ندارند و نمی دانند که چه سرنوشتی بر سر آن ها آمده است.

به بهانه بازدید رئیس جمهور آلبانی از مقر اشرف ۳: طرح مغز شویی

راهکارهای بسیار ساده ای وجود دارد که می شود از به دام افتادن فرزندان در دام فرقه ها ممانعت به عمل آورد:

۱- در دنیای مجازی بدون اینکه ایجاد دافعه نمایید فرزندتان را وادار کنید تا به شما نشان دهد با چه کسانی رابطه دارد به ویژه در چت کردن هایش. فرقه رجوی از طریق چت کردن جذب نیرو می‌کند. مسئله گفت و گوی خصوصی از اهمیت خاصی برخوردار است.

۲- از دوستانی که در بیرون از خانه دارد و رفت و آمد می کند مطمئن شوید.

۳- هنگام رفتن به گردش و جاهای بسیار خلوت مطمئن گردید که با چه کسی و یا چه کسانی می رود.

۴- ساعات برگشت فرزند به خانه بسیار مهم است و نباید اجازه بدهید از ساعت مشخصی به بعد بیرون از خانه بماند.

۵- از پول توی جیب آنها مطمئن شوید به خصوص اگر ناگهان خریدهایی می کند که شما را به حیرت می اندازد. اجازه ندهید که عزیزتان به نقطه ای برسد که برای به دست آوردن یک وسیله که نیاز به پول دارد دست به هر کاری بزند. عمده کارهایی که فرقه های تروریستی از افراد می خواهند انجام دهند عکس برداری از مناطق ممنوعه و نظامی با حساسیت بالا و یا ایجاد خرابکاری در شبکه های اینترنتی، برق، مخابرات و امثالهم می باشد.

۶- تلاش کنید در خانه به قدری تفاهم داشته باشید که عزیزتان از شما هیچ موضوعی را مخفی نگه ندارد. این یک رابطه بسیار سالم است که بین فرزند و والدینش وجود دارد.

۷- و در پایان هر حرکتی که خودتان فکر می کنید بهتر است انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید فرزندتان به بی راهه متمایل نشده است.

تهیه و تنظیم: تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29602

نوشته های مشابه