• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
آخرین ترفند فرقه کثیف رجوی برای چند روز حیات ننگین

«دیکتاتروریست» برای جلوگیری از خروج اعضای خاص آن‌ها را درگیر مسائل عشقی کرده است

  • کد خبر : 29450
  • 06 آوریل 2021 - 11:31

بر اساس آخرین اخباری که یکی از خبرنگاران فراق در آلبانی کسب نموده، شخص مریم رجوی (دیکتاتروریست) برای جلوگیری از خروج اعضای خاص، آن‌ها را درگیر مسائل عشقی و عاطفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، براساس مشاهدات خبرنگار ما در میان جنگ هایی که برای رهاسازی اسرای گرفتار در داخل فرقه رجوی وجود دارد علاوه بر مغز شویی و زندانی کردن افراد، اخیرا متوجه شدیم که برخی اعضا به جهت مسائل عاشقانه ای که در داخل فرقه برایشان به وجود آوردند توانایی خود را برای تعیین تکلیف از دست دادند.

این افراد هر چند در داخل فرقه رجوی اسیر و گرفتار هستند ولی گویا یک اسارت دیگری نیز در تقدیرشان قرار گرفته است.

به عنوان نمونه شنیده شده «امیراصلان حسن زاده» که فرقه رجوی بسیار روی او سرمایه‌گذاری کرده تا در صدر جنگ های خانوادگی از وی سوء استفاده نماید، درگیر مسائل عاطفی با «س.م» شده است.

همچنین مطرح می شود که مریم رجوی نیز به همین دلایل نگاه ویژه ای به امیر اصلان حسن زاده داشته و با روابطی غیرمتعارف، مسئولیت سالن ورزشی را هم به وی داده تا او از صبح تا شب در آن سالن اوقات خود را بیهوده سپری نماید.

در این رابطه برخی از اعضای حاضر در مقر به خبرنگار ما گفتند مستنداتی وجود دارد که شخص مریم رجوی نیز در ملاقات های خصوصی که با یک عضو رده بالا ابراز علاقه هایی از خود نسبت به وی نشان داده و حتی هدایایی خاص میان آنها رد و بدل شده اما هیچ کس جرات بیان آن را ندارد زیرا ممکن است با بدترین شکنجه ها کشته شوند.

اطلاعات دریافتی خبرنگار فراق حاکی از این است در صحنه‌ای دیگر یکی از اعضا با دخترِ مریم رجوی (اشرف ابریشم چی) دیده شده است که بسیار صمیمانه با هم صحبت کرده و به خاطره گویی پرداخته بودند. البته این دیدارها از گذشته بوده و فقط یک جلسه آن لو رفته است.

مشاهده می شود که مغز شویی جدید از نوع دیگری هم در داخل فرقه کثیف رجوی به وجود آمده تا چند صباحی بیشتر این فرقه به حیات ننگین خود ادامه دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29450

نوشته های مشابه