• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پیام جمعی از جداشده های فرقه رجوی به «امیراصلان حسن زاده»

«امیراصلان» سال رهایی تو فرا رسیده است / ریشه تفکرات ارتجاعی و شیطانی رجوی را بسوزان و قیام کن

  • کد خبر : 29277
  • 27 مارس 2021 - 10:19

جمعی از جداشده های فرقه رجوی به «امیراصلان حسن زاده» عضو گرفتار در فرقه، نامه نوشتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در نامه این جداشده ها آمده است:

سلام امیراصلان، ما جمعی از دوستان قدیمی تو هستیم که می خواهیم با خطاب قرار دادن تو، درخواست کنیم به خودت بیایی و پرده های اسارت رجوی را به کنار زده و خودت را رها کنی.

به این باور داشته باش که تو می توانی و تنها قهرمان زندگی خودت هستی؛ کسی نمی تواند به تو دیکته کند که چکار کن و یا چکار نکن.

خودت را از تارهای عنکبوتی تشکیلات مرگ آور رجوی نجات بده و زندگی مجدد را همانند دوستانی که زمانی با هم بودید و آنها اکنون در آن فرقه نیستند تجربه کن. تمام کسانی که زمانی با آنان در مقر «اف. ام ۶» با هم بودید، چون نادر نادری، مجتبی علیقلی برادر مهری علیقلی و دیگران، رجوی را ترک کردند.

آیا از خودت این سوال را نکردی که چطور است پسر مسعود رجوی از تشکیلات پدرش بریده و می رود ولی تو و امثال تو باید همچنان در آن تشکیلات مخوف جان و عمر خود را هدر داده و در راه اهداف پلید رجوی زندگیتان را تلف کنید؟

به این تناقض چگونه پاسخ می دهی؟ تو که خیلی فکر می کنی انقلابی هستی و دلسوز مردم و کشورت، آیا زمان آن نرسیده که متوجه شوی رجوی از احساسات افرادی مثل تو در راه رسیدن به اهداف شیطانیش بهره می جوید؟

امیراصلان، تو مادری داری که در جهان واقعی ما بی نظیر است. هر کسی اگر جای مادر تو بود تا حالا صد بار تو را فراموش می کرد زیرا تو در جلوی دوربین های رجوی به او اهانت کردی و برای خوشایند رجوی پلید حق مادر، فرزندی را ادا نکردی ولی او کماکان تو را دوست دارد و عاشق توست و برای رهایی تو از هیچ فداکاری کوتاهی نکرده است.

زمان تصمیم فرا رسیده است، همت به خرج بده مَرد! تکان بخور، زمان می گذرد و بعد پشیمانی فایده ای ندارد. از زیر بار افکاری که رجوی تلاش دارد در مغز تو کاشته و بارور نماید خودت را نجات بده. تمام کسانی که رها شده اند خودشان همت کرده و رها شدند. هر چند تلاش های زیادی از بیرون انجام می شود ولی همه اینها جنبه آگاهی بخشی داشته و دارند، آن کسی که باید آستین بالا زده و خودش را نجات دهد خودت هستی و لاغیر.

وقت آن است که در سال ۱۴۰۰ امیراصلان به خود آمده و تصمیم مهم زندگی خودش را بگیرد. تصمیم بگیرد که دیگر قرار نیست مثل ربات از او بهره بجویند و کار بکشند.

گول این حرف های رجوی را که می گوید خیانت، جاسوسی و از این قبیل مزخرفات را نخور. خائن اول و آخر خود مسعود رجوی و مریم رجوی است و نه کسی دیگر. بعد از سالها هدر دادن عمرمان برای این نامرد جماعت ببین که چگونه برای حذف افراد تلاش می کنند. آیا این نمک به حرامی رجوی فراموش خواهد شد؟ نخیر، هرگز فراموش نمی شود و ما حقمان را از گلوی آنان بیرون خواهیم کشید.

امیر اصلان، به خود بیا و تا دیر نشده خودت را نجات بده. مسیر زندگی همچنان ادامه دارد و تکامل به راه خودش ادامه خواهد داد.

کاری که در اندرون خودت به آن فکر می کنی را محقق کن. ما که می دانیم تو از جنس آنها نیستی و اسیر تفکراتی هستی که در مغز تو کاشته اند. بنابراین ریشه  تفکرات ارتجاعی و شیطانی رجوی را در درونت بسوزان و قیام کن. ما منتظریم که خبر خوش رهایی خودت را جشن بگیریم. همه چیز برای تو جهت یک زندگی جدید و عالی فراهم است زیرا مادرت هست و مثل کوه پشت تو ایستاده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29277