• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

زنانی که به جای بازی با نوه‌ها، بالای درخت شادی می‌کنند

  • کد خبر : 29002
  • 04 مارس 2021 - 9:49

این روزها موضوعات عجیب و غریبی درباره اعضای فرقه رجوی می شنویم و در عکس ها مشاهده می‌کنیم.

فشار آموزش های تشکیلاتی درون فرقه آن قدر بالاست که افراد حتی اگر خودشان هم نخواهند آن را بپذیرند ناخواسته کم کم به اخلاقیات، رفتار و کردار آنها تبدیل خواهد شد.

عکس های جدید منتشر شده از وضعیت زنان در فرقه رجوی بیشتر آدم را به حیرت می اندازد.

زنانی که  حداقل در حوالی سن ۶۰ سالگی هستند، احتمالا ساعتی که مرخصی از کارداشته اند نمی دانند خوشحالی خود را چگونه بروز بدهند و به مانند بچه‌ها اقدام به بالا رفتن از درخت نموده و عکس یادگاری می اندازند.

این زنان بدبخت به جای اینکه در این سن و سال دارای عروس، داماد و چندین نوه باشند اکنون در انتهای زندگی بی حاصل خود خوشحالی شان شده بالا رفتن از درخت و عکس یادگاری بر روی درختان.

یکی از کارهای عجیب درون فرقه از گذشته، سلام نکردن زنان و مردان به همدیگر وسوار نشدن در یک ماشین بود. سلام و احوالپرسی درون مناسبات فرقه جز اعمال نکوهیده و ممنوع  است. زنان و مردان علیر غم اینکه ممکن است سال ها همدیگر را شناخته و در یک قسمت کار می کردند  هنگام مواجهه با همدیگر حق سلام و احوالپرسی نداشتند.  تازه باید راهشان را هم عوض می کردند تا با هم روبرو هم نشوند.

عده ای از این افراد در فرصت های به دست آمده فرار نموده و خود را رها کردند در حالی که تا سال ها همچنان کابوس و فشارهای زندگی فرقه ای را به دوش کشیدند. عده ای  هم خودکشی کردند و به زندگی نکبت بار در فرقه پایان دادند.

اما اعضای باقیمانده دچار رفتار های عجیب و غریبی می شدند. این افراد  علی رغم اینکه اغلب در دهه ۶۰ سالگی زندگی هستند مشخص است در حالت طبیعی و نرمال نیستند.

خیلی وقت ها شاهد دعواهای وحشتناکی که بعضا به مشاجرات فیزیکی نیز کشیده می شد بودیم که دو طرف بغض و فشار های خود را این گونه تخلیه می کردند. یا هنگام مراجعه فردی از یک قسمتی به قسمت دیگر عمدا کار وی را راه نمی انداختند و به بهانه های الکی هفته ها طرف را سر می دواندند.

به عنوان نمونه گاهی برای یک قرار امداد پزشکی داخل کمپ باید حداقل یک ماه وقت صرف می شد تا نوبت دهی و صرفا ویزیتی انجام و یا امکانات پزشکی تهیه شود و یا برای دریافت مواد بهداشتی وسایل تحریر کلی دوندگی انجام می شد. به این ترتیب اکثرا عقده ها را هم سر همدیگر خالی می کردند.

مریم قجر خائن با آوار آموزش های فرقه ای به طور مضاعف روی زنان سعی می کند آنها را موجودی بی احساس بدون عشق و علاقه به جنس مخالف، به خانواده و حتی به فرزندهایشان تبدیل کند.

تمام زنان و مردان بایستی از همسر، فرزند و خانواده برائت جسته و خود را از هر گونه عشق ورزی تهی کنند. مسعود رجوی خائن و بی شرم به صراحت در جلسه های فرقه  اعلام می کرد تنها مرا دوست داشته باشید و مرا در قلب خود داشته باشید.

این عنصرخائن، پست و بی همه چیز با خیانت به همه اعضا و به خصوص زنان سعی می نمود با جلسات نفرت انگیز مستمر، از احساسات زنانه و زندگی واقعی برای زنها چیزی باقی نگذارد. از ممنوعیت ازدواج، زندگی و بچه دار شدن گرفته تا حکم به جراحی و خارج کردن رحم زنان.

فشار در کمپ های فرقه به این راحتی ها قابل توصیف نیست. فقط بدانید که  اغلب اعضا از وضع نرمال خارج شده و هر کدام به نوعی دنبال تخلیه فشارهای درون خود در عملکردهای خاص هستند.  

گزارش از: مریم سنجابی

انتهای پیام  

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29002