• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

افشاگری یک عضو جدا‌شده از فرقه رجوی در آمریکا: برنامه «پرونده» برای موضع‌گیری اجباری علیه خانواده‌ها ساخته می‌شود

  • کد خبر : 28354
  • 20 ژانویه 2021 - 10:48

یکی از دوستان سابق که اکنون در آمریکا زندگی می کند در مورد برخی موضوعات مرتبط با فرقه رجوی نکات و ملاحظات مهمی داشت که قابل توجه می باشد.

قطعا هر چه بیشتر از ترفند های شیطانی رجوی و باند فرقه گرای او  مطلع گردیم به همان میزان آگاه خواهیم بود و آگاه خواهیم کرد.

دوستم گفت: «این سند ( منظور ابلاغیه قطع کمک مالی فرقه رجوی به خلیل انصاریان می باشد)  که با امضای حسن نایب آقا علنی و بیرونی شده است در واقع چهره واقعی مسعود رجوی و همسرش مریم عضدانلو را نشان می دهد که در پشت نام «نایب آقا»، مخفی شده است. این گونه عملکرد های رجوی نمونه ای از زیر فشار گذاشتن اعضا و حتی افراد جدا شده برای موضع گیری اجباری علیه منتقدان از فرقه می باشد.»

همچنین وی ادامه داد: «شوی ساخته شده از فرقه رجوی به نام «پرونده» و آوردن تعدادی در این برنامه با زیر فشار گذاشتن افراد برای موضع گیری اجباری علیه پدر و مادر و منتقدان از فرقه ساخته می شود؛ یعنی کسانی که در برنامه پرونده صحبت می کنند به اجبار و با فشار سران فرقه مجبور می شوند جلوی دوربین بنشینند و به پدر و مادر خود توهین بکنند.

او اظهار داشت: «از سران فرقه رجوی کثیف تر میدانی چه کسانی هستند؟ کسانی که ظاهرا از فرقه رجوی جدا شده اند اما مثل سگ برای تکه استخوانی به فرقه دم تکان می دهند! مثل اکبر وندایی و تعدادی دیگر، اینها کثیف تر از سران فرقه هستند. این افراد بی شرف هستند و باید اینها را افشا کرد. افشای اینها با اسم و عکس ضروری است.»

دوستم افزود: «در واقع این تعداد جدا شده ها تبدیل شده اند به جاسوس های خود فروخته فرقه رجوی که تمام تحرکات بیرون از فرقه را موزیانه زیر نظر گرفته به فرقه گزارش می کنند، و برای چِندرقاز مستمری ماهانه از سایر جداشدگان و نفرات رها شده از دام رجوی اطلاعات زندگی آنان را جمع آوری کرده و به فرقه رجوی می دهند. افراد جاسوس حتی در داخل فرقه رجوی مسئول مشخص برای تخلیه اطلاعاتی دارند، آنها حتی در سایت های اجتماعی موزیانه مشغول جمع آوری خبر برای فرقه می باشند.»

این دوست قدیمی در رابطه با مسخره بازارِ برنامه پرونده که از سیمای منحوس رجوی هر از گاهی پخش می گردد گفت:« مراقب ترفند ها و حقه بازی های رجوی باشیم. این طور نیست که وقتی کسی را پشت دوربین می آورند یعنی اینکه با پای خودش آمده است، بلکه با زور و تهدید و شانتاژ فرد و یا افراد را می آورند تا از حرف هایی که به آنها یاد داده می شود بهره برداری کرده و سوء استفاده نمایند.»

با آرزوی موفقیت برای این دوست عزیزم که هم اکنون با رنج و تلاش بسیار روزگار می گذراند و ننگ مزدوری و جاسوسی فرقه رجوی را انتخاب نکرده و زندگی شرافتمندانه ای را پیش گرفته است بنگرید که رجوی چگونه از نیازهای افراد سوء استفاده کرده و از آنها به صورت موذیانه بهره برداری می نماید.

امیدواریم که هر چه زودتر با تلاش هایمان سایر اقدامات شیطانی فرقه رجوی را افشا و مانع از شیطنت های آنان گردیم.

گزارش از: ارسلان صادقی اردبیلی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28354

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود