• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کرونا در حال گرفتن جانِ سردمداران فرقه رجوی:

واصل شدن «حمید اسدیان» به درک و پیام تسلیتِ خاص از طرف مریم رجوی

  • کد خبر : 28009
  • 24 دسامبر 2020 - 12:46

در روزهای اخیر که موج مرگ و میر کرونا در زندان موسوم به «اشرف ۳» بالا گرفته، نوبت رسیده به برخی از سردمداران فرقه رجوی که کرونا در حال گرفتن جان‌ آنها است.

اخیرا سایت فرقه رجوی اعلام کرد که یکی از عوامل سرکوبش به نام «حمید اسدیان» به خاطر کرونا و چندین بیماری که داشت به دَرَک واصل شد.

مریم رجوی به همین جهت یک پیامی داده است تا از این عنصر مفلوک که عمری را در سرگردانی به سر برد یادی کرده باشد.

در پیام مریم رجوی (مریم عضدانلو) به یک موضوعی بر می خوریم که قابل توجه است؛ رجوی این مرگ را به مسعود رجوی به طور خاص تسلیت گفته است.

می شود گفت که بعد از مدت ها اولین و بالاترین مسئولی که در این فرقه از مسعود رجوی طوری نام می برد که گویا او زنده است همین مریم قجر است.

تا این لحظه خیلی ابهامات و سوالات ایجاد شده بود که بلاخره مسعود رجوی مُرده است و یا زنده؟! تحلیل های متعددی بود، زیرا هر از گاهی در سیمای خیمه شب بازی رجوی به نقل از رجوی پیام هایی خوانده می شد. اسم این آدمی که پیام ها را می داد و مخاطب می خندیدند، سخنگوی مجاهدین از اسلو (پایتخت نروژ) بود. تقریبا این برای افرادی که در داخل فرقه هستند مشخص بود که سخنگوی مجاهدین از اسلو یعنی که شخص مسعود رجوی، حالا راست یا دروغش برای کسی معلوم نبود.

تقریبا بعد از سه سالی که از سخنرانی تُرکی فیصل در یکی از تجمعات این فرقه در پاریس می گذشت (۲۲ تیرماه ۱۳۹۶) که وی در آن گردهمایی به مریم رجوی از بابت فقدان مسعود رجوی تسلیت گفت، تا همین پیام اخیر مریم رجوی، هیچ کس به طور رسمی از مرگ و یا زنده بودن رجوی حرفی به میان نیاورده بود و هر چه بود گمانه زنی و حدس و تحلیل بود.

اما برای اولین بار بعد از این چند سال، مریم رجوی به عنوان رهبر این فرقه منحوس به مسعود رجوی، مرگ اسدیان را تسلیت گفت. در فرهنگ روال جامعه تسلیت را به آدم زنده می گویند نه به آدمی که مرده است.

هر چند مرده و یا زنده مسعود رجوی دیگر هیچ اهمیتی ندارد و صرفا خوراک مصرف داخل تشکیلاتی برای فرقه دارد ولی برای روشن تر شدن برخی مسائل این نکته حائز اهمیت بود.

گزارش از: حسین عیوضی آذر

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28009

نوشته های مشابه

05می
ترور یک جوان ۱۹ ساله پیش چشمان مادرش
مروری بر جنایات فرقه تروریستی رجوی

ترور یک جوان ۱۹ ساله پیش چشمان مادرش

02می
ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۱
سلسله آموزش‌های پایگاه خبری-تحلیلی فراق در حوزه سواد رسانه‌ای

ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۱