• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
معرفی مزدوران فرقه رجوی:

«سونا صمصامی» دلال شبکه های جاسوسی در آمریکا را بشناسید

  • کد خبر : 27929
  • 16 دسامبر 2020 - 10:11

فراق: سونا صمصامی، یکی از زنان خود فروخته فرقه رجوی است که در دو دهه گذشته بیش از سایر زنان فرقه، آلوده به رویه تنفر انگیز مزدوری گشته است.

وی در دهه ۱۳۶۵ حدود یک سال در کمپ اشرف بود. صمصامی پس از گذراندن دوره آموزش های نظامی و فرقه ای به آمریکا ارسال شد. پس از آن هر ساله بین دو الی سه ماه او را به کمپ اشرف فرا می خواندند تا ضمن تکمیل کردن دوره های جاسوسی و مزدوری، از وضعیت تشکیلاتی و سرسپردگی اش  اطمینان حاصل نمایند و دوباره او را به آمریکا برگردانند.

سونا صمصامی همراه علیرضا جعفرزاده از دیگر مزدوران درجه یک فرقه، با هدف همکاری با سرویس های جاسوسی و جهت ضربه زدن به ملت ایران در طی دو دهه گذشته بارها بازیگردانِ اجرای شوهای به اصطلاح افشای سایت های اتمی ایران بودند.

مشخصا سزای سرقت اطلاعات نظامی و دستاوردهای ملی هر کشوری از آنجا که با تاثیر مستقیم بر روی وضعیت آحاد مردم در ارتباط می باشد مساوی با  مرگ است.

در این میان افراد بی مقدار و ارزانی پیدا می شوند که به راحتی خود را آلت دست بیگانگان و دشمنان  قرار داده و سپر آنان می شوند. افرادی که از دشمن  منفورتر می شوند؛ چرا که دشمن در هر صورت اجنبی و دشمن است ولی اینگونه افراد متاسفانه نام هم وطن برخود دارند.

یکی از این سازمان های بی مقدار و دون مایه سازمان مجاهدین است که سالها پا در مسیر مزدوری، ضربه و خیانت به هموطنان خویش نهاده و این گونه است که گناهی صد برابر بیش از دشمن مستوجب آنان است.

ضربه به دستاوردهای هسته ای و نظامی ایران یکی از حیاتی ترین اهداف رژیم صهیونیستی است که در این مسیر یک سری اطلاعات ناقص و انحرافی که توسط سرویس های اطلاعاتی چون موساد و عواملی خود فروخته به دست می آورد را به واسطه ها و منافقین می رساند تا به خیال، خود را از عواقب احتمالی به دور نگه دارد.

فرقه رجوی هم در دو دهه گذشته در همکاری کامل با این دشمنان با تلاش عجیبی برای ضربه زدن به پروژه های ملی و میهنی بازیگردان این صحنه بوده است. آنها در شدیدترین تحریم ها علیه ملت همراه می شوند و برای رسیدن به قدرت به هر رذالتی دست می زنند.

فرقه رجوی که میلیون ها دلار پول دریافتی اش را صرف شبکه گسترده دلالی اش در آمریکا و اروپا می نماید، سونا صمصامی را به عنوان مسئول تشکیلات فرقه در آمریکا مستقر نموده است. کار اصلی این زنک خائن پادویی و دلالی برای شبکه های جاسوسی چون موساد و جذب نیروهایی جدید از پناهندگان در آمریکاست. او با بی آبرویی و به صورت ناشیانه‌ای هر از گاهی مدعی افشای برنامه های هسته ای ایران می شود و شوهای مضحکی در این زمینه برگزار می‌کند. این وطن فروشی تنفرانگیز و خائنانه بر هر هموطن و مردم شریف ایران آشکار و گناهی نابخشودنی است

گزارش از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27929