• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
انتشار اخبار کرونا از کمپ «اشرف 3» موجب هراس فرقه رجوی شد

وجدان های بیدار جهانی از وضعیت ناهنجار «اشرف ۳» گزارش کنند

  • کد خبر : 27854
  • 09 دسامبر 2020 - 9:51

در گزارش های قبلی خاطر نشان کرده بودیم که مریم رجوی و سایر سردمداران فرقه رجوی مستمر در حال مخفی کاری، فرافکنی و فرار از واقعیات درونی تشکیلات خودشان می باشند تا حقایق درون فرقه برملا نشده و گریبان گیرشان نشود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، به ویژه در خصوص ویروس کرونا، تا توانستند مخفی کاری کردند و با پرداخت پول و کمک برخی افراد نا به کار در پلیس آلبانی و یا از کارکنان بیمارستان سوءاستفاده کردند تا به اهداف پلید خودشان برسند.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی، بارها در این رابطه به رسانه ها و مجامع حقوق بشری یادآوری کرده بود که در مناسبات بسته رجوی که اجازه درز هیچ گونه خبری را به بیرون از تشکیلات نمی دهد، اتفاقاتی رخ می دهد که کسی با خبر نیست.

مرگ های مشکوک که به قتل های زنجیره ای شبیه هستند تا مرگ هایی از نوع عدم رسیدگی و یا مرگ های ناشی از کرونا که امروزه همه جا مرسوم است و کسی نمی تواند آن را انکار نماید ولی در این گروه مخرب و تروریستی از علنی کردن این موضوع به شدت واهمه دارند زیرا می دانند که خانواده های زیادی هستند که به دنبال دریافت یک خبر از فرزندانشان می باشند.

این فرقه مخرب و خطرناک از این بابت به شدت در هراس و واهمه می باشد و به همین دلیل از انتشار هر گونه خبر از داخل تشکیلات به شدت امتناع کرده و ضوابط سختی برای افراد گذاشته تا کسی نتواند اخبار داخل را به بیرون منتقل نماید.

به تازگی هم خبر درگذشت یکی از زنان این فرقه که از مسئولین امور مالی فرقه هم بود ( افسانه پیچگاه، معروف به ام الکثوم ) باز این موضوع را به ما هشدار داد که اگر این فرقه را به حال خود وا بگذاریم قطعا روزانه با خبرهای مرگ بیشتری مواجه خواهیم بود که ای بسا روزی اخبار ناگواری از عزیزان خود دریافت کنیم. لذا از تمام وجدان های بیدار درخواست می کنیم که به یاری مادران، این قربانیان تروریسم بیایند تا با گام برداشتن در مسیر رهایی فرزندانمان، بتوانیم بیشتر از این مثمر ثمر واقع شویم.

تشکل مادران، به شدت این مخفی کاری های فرقه رجوی به سرکردگی مریم رجوی را محکوم کرده و از همه وجدان های بیدار دعوت به عمل می آورد تا ضمن اطلاع رسانی از وضعیت ناهنجار داخل تشکیلات رجوی، جان انسان های بیشتری را نجات دهند، و در عین حال افراد را از دام این فرقه جنایتکار که به جز مرگ و نیستی چیزی در آستین ندارد نجات دهند.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27854