• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

ترفندهای فرقه رجوی بیشتر از هر زمان دیگر برای جوانان برملا شده است

  • کد خبر : 27851
  • 12 دسامبر 2020 - 8:32

معمولا هر سال در اواسط آذر ماه فرقه تروریستی رجوی، کیسه های گشادی برای به راه انداختن اعتراضات دانشجویی می دوزد تا بلکه بتواند کاری از پیش ببرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، امسال نیز بیانه، اطلاعیه و گفتگو و مصاحبه های گوناگون و خیلی اقدامات مضحک دیگر به راه انداختند تا بلکه به زعم خودشان تعدادی را بتوانند فریفته و به خیابان بکشانند، ولی خوشبختانه ترفندها و حقه های فرقه رجوی بیشتر از هر زمان دیگر برملا شده و برای همگان لو رفته است.

همگان به این اشراف دارند که مهمترین هدفی که رجوی و عناصر تبهکارش دارند این است که جوانان کشور را فریفته و به هر بهانه ای به خیابان بکشند و ایجاد شورش و بلوا نمایند. این اعمال کثیف تحت شعارهای پوچ و بی محتوا انجام می گیرد. البته در پاره ای مواقع با سوار شدن بر موج مسائلی در جامعه رنگ و بوی حقیقت بخود می گیرد و بسیار فریبکارانه عمل می کنند.

در دوره ای که هستیم آگاهی جامعه یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط هر ارگان، نهاد و یا توسط افراد مسئول انجام گردد.

به نظر بنده این یک وظیفه ملی محسوب می شود، به ویژه توسط کسانی که در رابطه با جامعه و تهدیداتی که متوجه آن است اشراف داشته و آگاهی دارند؛ کسانی که تهدیدات را شناخته و توان برجسته کردن آنها را دارند.

باید که در هر زمانی توطئه ها و اهداف پلید دشمنان این آب و خاک را شناسایی و خنثی نمائیم تلاش های خود را افزایش دهیم و از روشن کردن قشر جوان و بی تجربه در راستای شناخت فرقه های خطرناک کوتاهی ننماییم.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27851