• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

فاجعه کرونا در اردوگاه «اشرف ۳» و تاکتیک فرافکنی رجوی / خانواده ها، نگران وضعیت فرزندانشان در داخل تشکیلات مرگبار رجوی

  • کد خبر : 27805
  • 07 دسامبر 2020 - 11:03

طبق اخبار رسیده از داخل فرقه رجوی، افراد زیادی در داخل اردوگاه «اشرف ۳» در آلبانی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، عادت فرقه رجوی بر این است تا می تواند اخبار درونی خودش را کتمان کرده و اجازه ندهد که به بیرون درز کند ولی وقتی اوضاع آنقدر خراب می شود که هیچ رقم نمی شود مانع از خبر شد، تلاش می کند تا با سیاه نمایی و تاکتیک اخبار حاشیه، دروغ گویی و ایجاد فضای گرد و غبار اصل ماجرا را فرافکنی نماید.

بعد از یک سال که کرونا تمام جهان را فرا گرفته و هم اکنون بیش از پنجاه میلیون انسان درگیر این ویروس کشنده هستند و نزدیک به یک و نیم میلیون کشته تا هم اکنون گرفته است، فرقه رجوی تمام اخبارهایش حول ایران بوده و مستمر جیغ های بنفش می کشد که آهای به داد مردم ایران برسید و مردم ایران در حال مرگ هستند. طوری وانمود می کند که گویی کرونا فقط در ایران است و هیچ جای دیگر در جهان دچار این داستان نیست.

آنها طوری برخورد می کنند که گویی در داخل تشکیلات مرگبارشان هیچ آثاری از کرونا نیست و افراد داخل کمپ در حال بگو و بخند و شادی هستند.

غافل از اینکه کرونا و یک ویروس یا یک میکروب دیگر که هم اکنون در آلبانی شایع شده در داخل اردوگاه اشرف ۳ به شدت فراگیر شده و طبق اخبار واصله از داخل فرقه، بیش از نیمی از افراد در داخل کمپ مبتلا به این ویروس کشنده شدند. تا هم اکنون نیز هر چه در داخل کمپ تلفات داشته اند دقیقا به خاطر همین ویروس بوده است.

قبرهایی که به تازگی در تپه های آلبانی در محل دفن افراد دیده شده حاکی از این است که تعداد قابل توجهی از ساکنان اردوگاه «اشرف ۳»  درگذشتند.

البته ما از آمار دقیق اطلاعی نداریم زیرا  رجوی و سایر دست اندرکاران تشکیلات مرگ او تلاش می کنند که اخبار داخل فرقه را کماکان مخفی نگه داشته و به کسی هم اجازه ورود جهت بازدید نمی دهند، ولی آنچه از اخباری که به دست تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی رسیده، این است که حدود ۲۰ نفر در یک ماه گذشته فوتی ناشی از کرونا داشتند.

هم اینک نیز تعداد زیادی مبتلا هستند و وضعیت برخی وخیم گزارش شده است. به روایتی نیمی از ساکنان داخل اردوگاه که بالغ بر هزار نفر می شود مبتلا به ویروس کرونا هستند اما آنچه حائز اهمیت است این نیست که کرونا به داخل تشکیلات رجوی نفوذ کرده است زیرا کرونا درهمه جای دنیا هست و اصلا عجیب نیست که کرونا به داخل اشرف ۳ هم رخنه کرده باشد، آنچه اهمیت دارد لاپوشانی و مخفی کاری فرقه رجوی است تا اجازه ندهد که خانواده ها از وضعیت فرزندانشان با خبرشده و مطلع گردند. وی تلاش می کند که وضعیت را گُل و بلبل نشان دهند، این زشت و قبیح و البته جنایتکارانه است.

تعداد زیادی از خانواده ها به شدت نگران وضعیت فرزندانشان در داخل تشکیلات مرگبار رجوی هستند ولی کاری از دستشان بر نمی آید و هم چنان به سازمان ها و محافل حقوق بشری نیازمند هستند تا به واسطه آنان بتوانند از فرزندان خود اخباری کسب نمایند.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27805