• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

پیام تبریک مریم رجوی به خال نخورد

  • کد خبر : 27778
  • 05 دسامبر 2020 - 10:56

فرقه رجوی روی هر که حساب باز می کند و سرمایه گذاری انجام می دهند به سرعت خواسته اش متلاشی شده و آرزو به دل می شود. حتما خواهید گفت مگر چه شده است؟

اخیرا سندی در خبرگزاری تسنیم منتشر شد که در این سند به نقل از «استیون بِردبِری» که از مدافعان سر سخت دونالد ترامپ در انتخابات اخیر آمریکا بود، آمده است، مریم رجوی روز هفت نوامبر ۲۰۲۰ یعنی روزی که دونالد ترامپ خودش را پیروز انتخابات نامید به وی پیام تبریک ارسال کرده است. احتمالا آرزوی دیدار و همکاری های تنگاتنگ هم درج شده!

پس مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران  به همکارش ترامپ به خاطر پیروزی در دور دوم انتخابات ایالات متحده آمریکا تبریک و تهنیت گفته و کار را تمام شده پنداشته بود.

حماقت را بنگرید، یعنی یکی در آن تشکیلات لاکچری رجوی نبود که بپرسد چرا اینقدر ذوق زده شدی و به سرعت به ترامپ تبریک گفتی؟ نکند تو هم به وی رای داده بودی؟

خب، به نظر من رجوی طبق محاسبات فکر می کرد که ترامپ مجدد رئیس جمهور آمریکا خواهد شد غافل از اینکه همه مثل خودش که رئیس جمهور مادام العمر نیستند! ظاهرا وی از این موضوع بی خبر بود که  همه ریاست جمهوری را ملک پدری خود نمی دانند، در ثانی هنوز اعلام رسمی نشده بود که این ها از حول حلیم در دیگ افتادند.

تعجب اینجاست، آخر مریم رجوی تو دیگر چرا؟ مگر تجربه ریاست جمهوری فرانسوا اولاند در فرانسه را در یاد نداشتی؟ وی به محض اینکه رئیس جمهور شد و به کاخ الیزه رفت، شکل ارائه خدماتش به شما تغییر کرد، اصلا دیگر او فرقه را نشناخت و سنگ روی یخ شدید.

مگر شوهر تو تجربه نخست وزیری تونی بلر، در انگلستان را نداشت که فکر می کرد به محض اینکه بلر به خانه شماره ۱۰ (محل اقامت نخست وزیر بریتانیا) برود با وی در آن خانه ملاقات خواهد کرد، غافل از اینکه اصلا او بعد از انتخابات انگلستان به روی خود هم نیاورد که مسعود رجوی را می شناسد یا نه.

اما باز هم یک فقره به حسرت به دلی های مریم رجوی افزوده شد.

مگر شما تا دیروز با صدام حسین دیکتاتور سابق عراق همدم نبودید و فکر نمی کردید که رئیس جمهور مادام العمر عراق اوست و شما هم در عراق تا ابد جا خوش خواهید کرد؟ پس چه شد؟ حالا صدام کجاست و شما کجا تشریف دارید؟

صحنه را نگاه کنید، ظاهرا صورت مسئله عوض شده و ترامپ از رفتن به کاخ سفید منصرف شده و تمام تلاش هایش با تیم حقوقیش به جایی نرسیده است و دادگاه های آمریکا شکایات وی را مسخره توصیف کردند.

حال تو مریم عضدانلو و یا همان مریم رجوی باید رنگ عوض کنی و با جناب جو بایدن خود را منطبق کنی و به فکر این باشی که چطوری این افتضاح خود را لاپوشانی نمائی تا آقای بایدن به دل نگرفته باشد.

همانطور هم که تا الان مشخص شده است بایدن نیامده مطرح کرده است که می خواهد با ایران به تامل رسیده و مجددا مذاکرات را راه بیندازد، یعنی یک توافق اصولی و جامع را امضاء نماید که هر دو طرف را راضی کند.

به نظر می رسد بخت در کل از مریم رجوی روی برگردانده و شور بخت شده است. ای بسا این نگون بختی و شور بختی از آنجایی شروع شد که از شوهر سابقش مهدی ابریشمچی به اجبار طلاق گرفت و ابریشمچی وی را نفرین کرد.

یادداشت از: سعید محمدپور

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27778