• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

وضعیت حامیان فرقه رجوی در کاخ سفید / عاقبتی چون اربابتان در انتظار است

  • کد خبر : 27595
  • 21 نوامبر 2020 - 11:32

فراق: این روزها شاهد اجرای دمکراسی به سبک آمریکایی ها هستیم. آنهایی که درس دمکراسی به سایر کشورها می دهند می بینیم که چه محتوایی از دمکراسی و تمدن انسانی را به نمایش می گذارند.

ترامپ  از روز پس از اعلام نتایج و شکست در انتخابات، مرتبا دستور راهپیمایی و اغتشاش می دهد. او چهره واقعی آمریکا را در مقابل جهانیان به نمایش گذاشت. آنها که می خواستند و تلاش می کردند  خود را فرهنگ برتر و غالب معرفی کنند را بنگرید. هر بلایی که آمریکا به بهانه دمکراسی و حقوق بشر بر سر کشورهای دیگر آورده و کشت و کشتارهایی  به بهانه دمکراسی در دنیا به راه انداخته بود اکنون گریبان خودش را گرفته است.

نامزدهای انتخاباتی یکدیگر را به فساد و دزدی متهم می کنند. فروشگاه هایشان درجریان شیوع کرونا غارت شد. دربها و ویترین مغازه ها را در زمان انتخابات به خاطر هرج و مرج حفاظ کشی کردند. پلیس مردم معترض را در خیابان ها با خشن ترین حالت مجروح می کند و می کشد. هر هفته سیاه پوستی یا به ضرب گلوله می می رد و یا در زیر پای پلیس نژاد پرست خفه می شود. این چهره واقعی آمریکاست.

این آمریکایی است که حداقل در یک دهه گذشت دعوایش با ایران بهانه دمکراسی بوده است. این چهره حامی فرقه رجوی است.

ترامپ از دو ماه قبل می گفت فقط در صورتی من می بازم که در انتخابات تقلب شده باشد. بعد هم که باخت از این حربه دست بر نمی دارد و در دو  سه هفته اخیر با تقلا های عجیب  آنقدر خودش را به در و دیوار زده  که اکنون مضحکه و سوژه یک کاریکاتور های جهان است.  تنها چند عنصر  معلوم الحال به مانند رودی جولیانی  از او حمایت  می کنند. حتی بزرگان جمهوری خواه هم از او پشتیبانی نمی کنند و خود را وارد این  وادی  نمی کنند  و نمی گویند تقلب شده. اکثر  ادعاهای ترامپ هم که در دادگاه های ایالتی رده شده است. رسانه های غربی می گویند ترامپ با ۷۴ سن  در وادی سیاست به مانند یک بچه عمل می کند و به خودش ضربه می زند.

 در مقابل جان بولتون حامی فرقه رجوی  درمصاحبه های متعدد وضعیت دردناک او را مستمر به رخ اش می کشد و با تاکید براینکه تاریخ از دونالد ترامپ به عنوان یک رئیس جمهور شکست خورده یاد خواهد کرد از جمهوری خواهان خواست واقعیت پیروزی جو بایدن را بپذیرند. او گفت من همیشه این حس را داشتم که او از اتاق بیضی شکل (کاخ سفید) خارج خواهد شد. اما او تا قبل از اینکه آسیب های زیادی نزند این اتاق را ترک نخواهد کرد. او معتقد است اعمال ترامپ باعث آسیب خوردن و پایین کشیده شدن حزب جمهوری خواه می شود.

در مقابل ترامپ هم ساکت ننشست و در پیامی توئیتری  این گونه پاسخ داد: «جان بولتون یکی از گنگ ترین افراد در دولت بود که من لذت کار کردن با او را داشتم ( از مسخره کردنش لذت می بردم) فردی عبوس، کند و ساکت بود. وی هیچ چیزی به امنیت ملی جز «هی بیایید به جنگ برویم» اضافه نکرد وی همچنین به طورغیر قانونی اطلاعات طبقه بندی شده زیادی را منتشر کرد؛«یک احمق واقعی» »

مجددا جان بولتون در اخرین اظهارنظر ها نوشت: ترامپ فردی بی شخصیت است. او محترمانه از کاخ سفید نمی رود .

می توان گفت تقریبا همه محورهای جنگی روانی آمریکا علیه ایران از چند ماه گذشته  تا کنون  در خود امریکا به وقوع پیوسته است؛ تنش، رکود در سایه کرونا، ناکارآمدی کنترل اپیدمی وکرونا،  بی ارزش بودن جان انسان ها، خشونت ورزی پلیس، دستگیری های گسترده ده ها هزار نفر، سانسور خبری آمار و ارقام  کشته ها،  نقض  فاحش حقوق  اقلیت های رنگین پوست، مهاجرین و تبعیض نژادی.

 اینها تنها نمونه ای از آمریکای بی روتوش است. آنها که به خودشان هم رحم نمی کنند و پای منافع و قدرت باشد دیگر نسخه پیچیدن یادشان می رود و به هرنحوی به دنبال قدرت هستند.

باید اضافه کرد واقعا اگر ترامپ و دار و دسته اش چون، بولتون و رودی جولیانی کمی اهل سیاست و احمق نبودند دنباله رو سیاست های  یک گروه رانده شده و ورشکسته نمی شدند که اغلب به دامن هر که می آویزند هم نحسی شان آنها می گیرد و آنها را هم با خود به زیر می کشند.

هنوز به خاطر داریم که چگونه جان بولتون و رودی جولیانی ابله در سال دو سه سال پیش اعلام کردند که جمهوری اسلامی جشن چهلمین سال پیروزی خود را نخواهد دید و حاکمیتش سرنگون می شود

البته حکومت جمهوری اسلامی با اقتدار ماند و او بود که اخراج شد. فرقه رجوی بود که رسوا شدند و اکنون یک روز در میان با ترمپ  گلاویز هستند.  کار به جایی رسیده که فرقه هم از ترس دیگر ارباب هایش جرئت نمی کند حتی  اسم جان بولتون و حامی شماره یکش را بیاورد و این بدبخت را طرد کرده اند. آنها با این وضعیت بلبشو آمریکا،  بازهم با تمام چهره کریه و شوم  شان برطبل جنگ و تحریم می کوبند. می دانیم که  آخر و عاقبتی به مانند ارباب های شکست خورده در انتظارشان است.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27595