• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

روایت «امیر موثقی» از زمانی که به مسعود رجوی «نه» گفت / اکنون آزادانه شعار مرگ بر رجوی سر می دهم

  • کد خبر : 26794
  • 14 سپتامبر 2020 - 10:11

شهریور ۱۳۸۰، اوج ریزش نیرویی و مشکلات تشکیلاتی در درون فرقه بد نام رجوی بود. امروز درست ۱۹ سال از گفتن نهِ من به رجوی در اوج اختناق و سرکوب درون تشکیلاتی می گذرد. درست در زمانی که فرقه رجوی با ایجاد حلقه های رعب و وحشت در درون تشکیلات از هم پوسیده شده اش تلاش می‌کرد تا نیروهای درمانده را در کمپ های فرقه با تشکیل دادگاه های جمعی و با زور به آرامش و به تکاپو برساند، در دادگاه های جمعی در حضور شخص خود رجوی خائن و در حضور بالا تا پائین نیروهای فرقه، به رجوی نه گفتم.

البته خوب می دانستم این حرکت من بهای سنگینی دارد، چرا که چندین بار تجربه کرده بودم و به شکنجه گاه ها و سلول های انفرادی فرقه رفته بودم و به خوبی می دانستم نه گفتن به رجوی یعنی تف کردن به سر تا پای فرقه بد نام رجوی. من این حصار و طلسم خفقان را در هم کوبیدم و در برابر رجوی گفتم می خواهم برم ایران.

بعد از آن با توهین ها و دشنام‌های زیادی از جانب خود رجوی و سرکردگان و مزدوران پابرهنه دربار درهم شکسته رجوی روبرو شدم. آری من به رجوی نه گفتم و بهای آن را با مشت، لگد، تف و فریادهای «اعدام-اعدام» سران فرقه داده و تا مرز مرگ رفتم. بعد از گذشت یکسال انفرادی در زندان های مخوف کمپ اشرف و بعد هم فرستادن به زندان ابوغریب بغداد به کوری چشم رجوی هنگام جنگ عراق با نیروهای متحدین، توسط صلیب سرخ جهانی آزاد شدم و امروز آزادانه زندگی می کنم و با صدای بلند فریاد مرگ بر رجوی را سر می‌دهم. اما نکته قابل توجه این است که من و امثال من جداشده، امروز در آزادی کامل هستیم و رجوی و فرقه بدنام رجوی در اوج خفقان و در هم شکستگی و استرداد از این کشور به آن کشور دیگر است. امروز رجوی توان ندارد حتی برای نیروهای خودش قد علم کند اما من جداشده و دیگر جداشدگان دست در دست یکدیگر در برابر ستم و ظلم و استبداد حاکم بر تشکیلات مخوف رجوی قد علم می‌کنیم و شعار مرگ بر رجوی و مرگ بر دیکتاتور را سر می دهیم و فریاد می زنیم در دفاع از اسیران در بند در فرقه رجوی همراه با خانواده‌هایشان، که باید این عزیزان آزاد شوند و این حق مادران، پدران، خواهران و برادران آنها هست که با عزیزانشان دیدار و ارتباط داشته باشند.

امیر موثقی – آلمان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26794

نوشته های مشابه

01می
خدمت جنسی به «مجاهدین» جزو وظایف اولیه زنان بود + فیلم
روایتی از زندگی و سرنوشت شوم «مریم فرتوک زاده» در سازمان مجاهدین ضدخلق

خدمت جنسی به «مجاهدین» جزو وظایف اولیه زنان بود + فیلم

23آوریل
زنی که سیرت زشت او در ظاهرش پیدا بود
روایت علی پوراحمد از تحقیر اعضای ناراضی توسط زنی بددهن به نام بتول رجایی

زنی که سیرت زشت او در ظاهرش پیدا بود