• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

خانواده های اسیران فرقه رجوی با پویش امضا به صحنه مبارزه با فرقه رجوی آمدند / موج شادمانی در میان اعضای ناراضی فرقه

  • کد خبر : 25427
  • 05 می 2020 - 13:46

بر اساس اخبار موثق رسیده، پویش ۱۰ هزار نفری خانواده های اسیران فرقه رجوی، موجی از شادمانی در میان اعضای ناراضی فرقه در آلبانی ایجاد کرده است.
به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری-تحلیلی فراق، خانواده های اسیران فرقه رجوی در پیامی خطاب به ادی راما، نخست وزیر کشور آلبانی خواسته اند که به خانواده‌ها اجازه بدهد تا با عزیزانشان در اردوگاه فرقه واقع در «مانز» ارتباط داشته باشند.

طرح جمع آوری امضا برای برقرار ارتباط با اسیران دربند فرقه رجوی به همت انجمن نجات کشور از دو هفته پیش آغاز شده و هم اکنون به بیش از ۱۰ هزار امضا از سراسر جهان رسیده است.
گزارش های رسیده حاکیست به دنبال این طرح و شرایط روانی حاکم بر فرقه، صدها عضو ناراضی در جلوی مقر فرقه، درخواست خروج یا دیدار با خانواده داده و مسوولان فرقه سرکوبگر رجوی را با چالش جدیدی مواجه نمودند.
بر اساس همین اخبار، جمعی از خود اعضا نیز این طومار را امضا کرده و امیدوارانه خواستار دیدار با خانواده هایشان شدند.
به دنبال جمع آوری امضا برای این پویش، سران فرقه رجوی نیز سراسیمه دست به کار شدند تا به نحوی جلوی این پویش دست اندازی نموده و یا آن را به حاشیه بکشانند اما اتحاد کم سابقه خانواده های رنج دیده و سال ها چشم انتظار، جریان را به نحو دیگری پیش برده است.
هم اکنون سران فرقه به شدت دنبال لابی های خود در دولت آلبانی هستند تا بتوانند در مقابل این درخواست عکس العملی نشان دهند اما این بار قدرت های نفوذی فرقه نیز نمی تواند در مقابل فریاد عاطفه و عشق خانواده ها مانعی ایجاد کند.
فرقه تروریستی رجوی بسیاری از عزیزان خانواده های ایرانی را ناخواسته در حصارهای ذهنی به اسارت گرفته و تنها گلوگاه عاطفی آنها یعنی خانواده را نیز به عنوان اولین دشمن برایشان معرفی نموده است.
اما این بار خانواده های دردمند و رنج کشیده با این پویش به صحنه آمدند تا بنیان های فرقه رجوی را در آلبانی با خاک یکسان نموده و عزیزان خود را در آغوش بکشند.
آنها اعلام کردند این پویش را همچنان ادامه خواهند داد تا پاسخی از جانب ادی راما نخست وزیر کشور آلبانی دریافت شود.
فرقه دجال و حیله گر رجوی از سال ۲۰۱۶ و با همراهی دولت آلبانی وارد خاک این کشور شده و تمام راه های ارتباطی اعضای اسیر در این فرقه را با دنیای خارج به خصوص خانواده مسدود کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25427

نوشته های مشابه

05می
رحیم موسوی که بود و چه کرد؟
افشای هویت مزدوری که سال ۱۳۹۶ در جریان حمله به مجلس ایران، یک کارمند را مورد تخلیه اطلاعاتی قرار داد

رحیم موسوی که بود و چه کرد؟