• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

اظهارات پوچ وزیر خارجه آمریکا و پیدا کردن کهنه کفشی در بیابان توسط مزدوران رجوی

  • کد خبر : 25408
  • 05 می 2020 - 11:40

باند رجوی بعد از اینکه از تبلیغات ضد کرونایی خود برعلیه ایران چیزی به دست نیاورد و اشک های تمساحی اش برای مردم فایده مند نشد و خبری از کانون های شورشی خیالی اش هم نشد مجبور به انعکاس فتنه گری های وزارت خارجه آمریکا شد.

چنانکه از آن سرود های «سرکوچه، کمینه مجاهد پرکینه» هم طرفی نبست، درموقعیت شکننده ای قرار گرفت و مجبور شد کاری کند.

از طرف دیگر، دولت فعلی آمریکا از برجام خارج شده و چون می داند که حق استفاده از بندها و تبصره های این توافق را ندارد، ساز دیگری کوک کرده است چراکه در ماه شهریور تحریم تسلیحاتی ایران لغو می شود و می باید کاری کرد و ایران را از حقوق قانونی اش محروم کرد!

باند رجوی در نوشته ای آورده است: «وزیر خارجه آمریکا در یک برنامه رادیویی تأکید کرد قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد این امکان را می‌دهد که پس از انقضای تحریم تسلیحاتی این نهاد بین‌المللی از خریداری تسلیحات متعارف توسط ایران جلوگیری شود.»

یعنی این فرقه مخرب نمی داند که آمریکای خارج شده از برجام حق استفاده از مفاد برجام را ندارد؟ البته که می داند ولی وقتی چاره ای نیست، طرح یک ادعای تو خالی به منزله پیدا کردن کفش کهنه در بیابان را دارد!

مجاهدین رجوی می دانند که آمریکا با طرح این مسئله در شورای امنیت، با وتوی دیگر اعضای اصلی این تشکل مواجه شده و باید شرمندگی های حاصله را به جان بخرد! مایک پمپئو روز پنجشنبه  11 اردیبهشت درباره سررسید دوره تحریم تسلیحاتی رژیم ایران در اکتبر امسال گفت: «این تاریخی است که طبق برجام تعیین شده است. اما خبر خوب این است که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل ما را قادر می‌سازد که اطمینان یابیم این امر محقق نمی‌شود.»

درسایت های فرقه رجوی این عناوین و تصاویر درمورد تکاپوی بی حاصل ارباب و خودش به چشم می خورد. آیا این نشان گر آلت دست وزارت آمریکا شدن نیست؟ به نظرم از آن روز که این فرقه دیگر از مردم و خود قطع امید کرد، خود را به زیر مجموعه حقیر دولت آمریکا تبدیل نمود تا حداقل از این طریق برای خود یک نقطه امید کذایی به وجود آورد تا بتواند اندک نیروهای مانده در خانه سالمندان مانز آلبانی را با این طناب پوسیده حفظ کند.

یادداشت از: سیروس غضنفری

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25408