• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

بوی کثافات فرقه رجوی عالمگیر شده است

  • کد خبر : 25333
  • 27 آوریل 2020 - 10:30

پرتاب موشک ماهواره بر ایران یک ضربه مهلک بر اندام فرتوت امپریالیسم جهانخوار به رهبری آمریکای جنایتکار و اعوان و عناصرش در جهان بود و به ویژه در منطقه خاورمیانه و در میان دوستان و دشمنان ایران واکنش های متعددی برانگیخت. بنده قصد ندارم که به آنها بپردازم، طبق معمول اینجانب می خواهم که فرافکنی های فرقه رجوی را برملا کنم.

بر حسب معمول فرقه جنایتکار رجوی عادت دارد که زیر پرده سایر اخبار جهان و منطقه اصل قضیه را پرده پوشی کرده و مخفی نگه دارد به همین خاطر نیز ما هر موقع چنین شرایطی پیش بیاید وارد شده و پته این فرقه نابکار را روی آب ریخته و نمی گذاریم که اصل داستان در دود و دم های رجوی و اعوان و انصارش گم گردد. در یک هفته ای که بعد از پرتاب موشک ایران که سپاه پاسداران مسئولیت پرتاب را بر عهده داشت واکنش های متعددی مشاهده گردید، از جمله فرقه رجوی که تلاش کرد این عمل شگفت انگیز را یک فیلم و حقه جلوه دهد. یعنی در کنار تلاش های مذبوحانه کاخ سفید که می خواستند در ابتدا این اقدام مقدرانه ایران را نادیده بگیرند فعالیت می کردند. بعد کاخ سفید آن را تائید کرد و بر آن صحه گذاشت که ایران این اقدام را کرده است.

جناب رجوی تو هم کمی از موشک بند «ر»  خودت بگو، هیچ اشکالی ندارد که در این وانفسا کمی از موشک بند «ر» ساخته و پرداخته خودت بگویی، از رئیس جمهور مادام العمر خودت کمی بگو!

اما فرقه رجوی به جای پراختن به این واقعیت های اصلی، به جای پرداختن به اصل مطلب که پاسخگوی خانواده های دردمند ایرانی باشد، سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفت. وارد شدن به اخبارهایی که هیچ ربطی به این فرقه تبهکار ندارد از شگردهای این باند جنایتکار است.

حتی برای یک بار هم که شده این فرقه و باند تبهکار خود را ملزم به پاسخگویی به طرف حساب هایش نمی داند و نمی بیند. یک بار و برای همیشه بیاید و بگوئید که ما فرزندان ایران زمین را به گروگان گرفته ایم و اجازه هیچ گونه دیدار به خانواده هایشان نخواهیم داد. به کمیساریای عالی پناهندگان بگوید که به خانواده های این افراد بگوئید که ما یعنی فرقه رجوی اجازه هیچ گونه ملاقات و تماس تلفنی و دیدار حضوری افراد در کمپ مانز را به عزیزانشان نخواهیم داد.

به وزارت خارجه آمریکا بگوید، به اتحادیه اروپا بگوید، به صلیب سرخ جهانی بگوید، به همه سفیران صلح و دوستی و انسانیت پیام بدهد که اجازه دسترسی به خانواده ها را نخواهیم داد و این قدر دنبال نکنید!

بله دوستان مهمترین فرافکنی و پرده پوشی فرقه رجوی این است که اصل داستان را که نگه داشتن افراد در کمپ رجوی در آلبانی است را لاپوشانی می کند و گروگانگیریش همچنان ادامه دارد، به جای آن می آید آسمان را به ریسمان می بافند که موشک ها چنان شدند و فلان شدند.

اتهام زنی یکی از ابزارهای مهم فرقه رجوی است که از آن به وفور استفاده می کند تا به فرافکنی های خودش مثل گذشته ادامه دهد، به جای اینکه بیاید و پاسخگوی ابهامات در رابطه با وضعیت گم شدگان در این فرقه مرگبار باشد. فرقه رجوی با یاوه بافی می گوید که موشک های ایران کوچک است و یا بزرگ و یا دروغ و یا کمی درست است. انگار اینها خواب بودند که موشک های ایرانی بزرگ ترین پایگاه نظامی ابر قدرت جهان را در عراق کن فیکون کرد. آیا زمان این یاوه گویی ها به سر نرسیده است؟ به قول خودتان کمی هم پرژکتور را روی خودتان بیندازید که بوی کثافات شما عالمگیر شده است.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25333