• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
به بهانه سالگرد مرگ مشکوک «اکبر کلاته» یکی از اعضای معترض فرقه رجوی

آلبانی شریک جرم جنایت های رجوی است

  • کد خبر : 25289
  • 21 آوریل 2020 - 12:45

فراق: این روزها مصادف با سالگرد مرگ مشکوک «اکبر کلاته» یکی از معترضین در تشکیلات مخوف رجوی است.

اکبر کلاته را اغلب افرادی که  در کمپ اشرف  در عراق و بعد در کمپ اشرف ۳  ( کمپ مانز در آلبانی )  به واسطه حرفه مکانیکی که داشت در تشکیلات رجوی می شناختند زیرا وی بسیار انسان خون گرم و متواضعی بود ، وی متعلق به  خطه خراسان بود. اکبر در تمام سال هایی که در اسارت فرقه به سر می برد از افراد گرفتار در تشکیلات خیلی مشکلات حل می کرد و هر جا که می نشست سخنان اعتراضی او علیه تشکیلات رجوی زبانزد همه بود. به خاطر همین تضاد حل کنی وی همیشه زیر انتقاد بود که چرا کارهای ضد تشکیلاتی انجام می دهد و خودسر عمل می کند!

اغلب افراد جدا شده از فرقه مرگبار رجوی می دانستند که اکبر به زودی جدا خواهد شد زیرا مخالفت های او به قدری زیاد بود که ماندن او در تشکیلات همه را متعجب کرده بود. من بارها در صحبت با رهایافتگان خاطر نشان می کردم که باید منتظر باشیم که اکبر و چندین نفر دیگر که می شناختیم  به زودی از مناسبات مخوف رجوی خارج شوند تا که با خبر مرگ اکبرکلاته مواجه شدیم خبری که همه را غافلگیر کرد. شخصا تردید زیادی نسبت به مرگ اکبر کلاته داشتم و دارم. زیرا او بسیار فرد سالمی و ورزیده ای بود اما متاسفانه به خاطر بسته بودن درب های اسارتگاه رجوی بروی خانواده ها و مجامع حقوق بشری و ارگان هایی که بشود توسط آنان پیگیری کرد مانع از درست بودن اخبار منتشر شده توسط فرقه می باشد.  تا همین امروز موضوع مرگ اکبر و اکبرهای دگر در حاله ای از ابهام ادامه قرار دارد و کسی متوجه نشده است که اکبر کلاته برای چه فوت کرد؟

صرف اینکه فرقه یک اطلاعیه ای صادر کند واکنش نشا دهد که معقول نیست.

همدستی در جنایت! متاسفانه خبر بدتر این که کشور آلبانی خواسته یا ناخواسته درگیر یک مافیای آدم ربایی و آدم کشی شده است که فرقه رجوی سردمدار آن می باشد.

وزارت کشور آلبانی چه بخواهد و چه نخواهد شریک جرم جنایت های رجوی شده و باید روزی در یک دادگاه ذی صلاح پاسخگو باشد. ممانعت از سفر خانواده ها به کشور آلبانی که توسط وزیر کشور و معاون وی انجام می گیرد یک سیاست به غایت ضد انسانی و مشمئز کننده می باشد. البته برای کسی پوشیده نیست که برخی مقامات آلبانی در تبانی با سران رجوی و آگاهانه دست در دست جنایت های رجوی دارند، زیرا دلارهای بی زبان دل خیلی ها را از کف می برد.

به همین خاطر از تمام افکار عمومی که اخبار فرقه رجوی و خانواده های اسرایی که در دستان خونریز مریم رجوی گرفتار هستند خواهانیم که به داد پدران و مادرانی که از عزیزان و فرزندان خویش کوچکترین اطلاعی ندارند کمک کرده و به یاری آنان بشتابند به ویژه در این شرایط حساس ویروس کرونا که نگرانی خانواده ها صد چندان گشته است.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون» و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

یادداشت از: محمد رحمانیان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25289