• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

صدای خانواده رعشه بر تشکیلات سرکوبگر رجوی می اندازد

  • کد خبر : 25246
  • 16 آوریل 2020 - 19:18

با سلام خدمت دوستان خواننده و همراهانی که به صورت مداوم سایت خبری-تحلیلی فراق را دنبال می کنند.

امیدوارم که در این ایام بسیار مهم همه خانواده به ویژه پدران و مادران در سلامت کامل به سر ببرند تا که در سال جدید بتوانیم با فعالیت های مستمر خودمان امکان رهایی اسرای در بند فرقه رجوی را فراهم کرده و به آغوش گرم خانواده هایشان برگردانیم.

باری دوستان خبری در میان انبوهی اخبار به ویژه اخبار ویروس کرونا که تقریبا به صورت ۲۴ ساعته در حال نشر و بازتاب جهانی است خودنمایی کرد، خبر راه اندازی سرویس رادیو فراق.

به راستی که خیلی از خانواده ها و مشتاقین رهایی اسرای گرفتار در دام  رجوی را شاد و مسرور کرد و دشمنان مردم ایران زمین را توپوزی زد.

اما چرا توپوزی ؟

زیرا یک امکان دیگر به سایر امکانات ارتباطی دیگر افزوده شد تا علاوه بر نوشتار و یا تصاویر و فیلم، به صورت صوتی هم پیام های خانواده ها به ویژه پدران و مادران دردمند به گوش فرزندان و عزیزانشان رسانده شود.

جا دارد از همه مسئولین و دست اندرکاران محترمی که چنین امکانی را فراهم آوردند تا که دیوارهای ضخیم تشکیلات سرکوبگر رجوی را با امواج قدرتمند شکافته و صدای مظلومیت مادران و پدران را به عزیزانشان در زندان های مخوف رجوی برسانند.

جالب است  بدانید یکی از ابزارهایی که فرقه رجوی به صورت مستمر از آن بهره می جوید و با پیام های تو خالی خودش تحت عنوان پیام به افرادی که در داخل ایران گوش می دهند، همین رادیو است . وقتی که آنها مدعی این هستند که رادیوشان موسوم به مجاهد بسیار کارکرد دارد و تا دورترین نقاط ایران و جهان می رود، پس چطور نباید نگران رادیو مخالف خودشان باشند؟

شاید هنوز خیلی از عزیزان و خانواده ها به اهمیت این موضوع پی نبرده باشند ولی قطعا سران فرقه رجوی همان طور که خدمت شما عرض کردم بیشتر از هر کسی، هر گروهی و هر حزبی می فهمد که باید احساس خطر کنند.

زیرا امواج رادیو از قطورترین دیوارها و از فولادی ترین پنجره ها و آسیب ناپذیرترین اجسام سخت عبور کرده و وارد گوش هایی می شود که ای بسا ناخودآگاه صدا را بشنوند. صداهای رنجور، صداهای پیر و خسته، صداهای لرزان و نگران، صداهای دردمندی که قصه های سالیان سخت و طاقت فرسایی را از خود بروز می دهند. بنابراین باید از این صداها ترسید، خیلی هم ترسید! وحشت کرد و رعشه سرنگونی تشکیلات سرکوبگر را در آن حس کرد.

پس سوار بر امواج قدرتمند رادیو فراق به پیش می تازم، پیام رهایی را برای فرزندانمان به بشارت می بریم. به آنان که خسته تر از خسته هستند نوید می دهیم که صبح نزدیک است و خواهد رسید روزی که آغوش گرم و رنجور پدران و مادران و سایر عزیزانتان را حس خواهید کرد.

پس برای پیام دادن به عزیزانتان بشتابید که هر کدام از پیام ها مشت محکمی است بر فرق فرقه ضد انسانی رجوی.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25246