• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

چهره اتو کشیدهِ غرب وحشی و یادی از ۲ ویروس تاریخی

  • کد خبر : 25197
  • 12 آوریل 2020 - 13:06

در حالی که آمار درگذشته های بیماری کرونا در جهان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده و کل جهان را درگیر نموده است، یادی می کنیم از جنایت های دو ویروس تاریخی که بیش از ۲۰۰ هزار ایرانی را در یک جنگ نابرابر با همکاری قدرت های سلطه گر به شهادت رساندند.

دیکتاتور سابق عراق با هم دستی مسعود رجوی و حمایت تمام قدرت های سلطه جهان این جنایت بزرگ را انجام دادند و در هیچ یک از دادگاه های بین المللی و حقوق بشری حاضر نشدند.

پس ما زمانی که وضعیت بیماری کرونا را بررسی می کنیم نباید از بقیّه‌  حوادث مهمّی که در دنیا همواره وجود داشته غفلت کنیم. ما باید بدانیم همین حالا هم میلیون‌ها انسان زیر فشار ظلم و ستم دشمن و دشمنی‌های دشمنان و قدرتمندان رنج می برند؛ مردم در یمن، مردم در فلسطین و در بسیاری از نقاط دیگر جهان زیر فشار هستند.

ظاهر آراسته، ادکلن‌زده و کراوات‌بسته غرب با روح وحشی گری آن ها منافاتی ندارد، یکی از سناتورهای غربی چند روز پیش اعتراف کرد که غربِ وحشی زنده شده است؛ آنها دستکش و ماسکِ متعلّق به یک دولت دیگر را سرِ راه مصادره کرده و به طرف خودشان بردند. غربِ اتو کشیده می گوید لزومی ندارد ما زحمت بکشیم و با این محدودیّت، افراد پیر،  از کارافتاده و دچار مشکلات اساسی را معالجه کنیم. تمام این موارد نماد  فلسفه غرب هستند؛ فلسفه‌  فردگرایی، فلسفه‌ مادّی گری و فلسفه‌های کمونیستی که اگر اعتقادی هم به خدا هست، آن اعتقاد توحیدی صحیحِ عمیق و معرفت‌زا نیست.

غرب و در راس آن آمریکا، هنوز هم حامی سرسخت فرقه تروریستی رجوی و منافقین بوده و در این شرایط جهانی با همراهی آنها به دنبال فشار، تحریم و جنایت علیه ملت ایران است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25197