• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نام «قاسم سلیمانی» تا ابد در ایران خواهد درخشید

  • کد خبر : 23922
  • 04 ژانویه 2020 - 9:56

سردار «قاسم سلیمانی»، سردار بزرگ و عظیم الشان ملت ایران بود. بدون شک او یکی از نادرترین انسان های بزرگ تاریخ ایران است و نامش از این پس پر درخشش تر و زرین تر از سرداران تاریخی ایران چون ستارخان و باقرخان بر تارک ایران و تمامی خاورمیانه خواهد درخشید.
در حالی که غم جانکاه از دست دادن او را نمی توانم تحمل کنم مرور زندگی پر افتخارش قلب من و هم ایرانیان آزاده را پراز شکوه و افتخار می کند.
سردار عزیز افتخار و عزت ما بودی، و بودنت امید ، دلگرمی و سربلندی بود. نبودنت اگر چه سخت و راه دشوار خواهد بود. اما این تو بودی که یک بار دیگر از دل تاریخ ایران، شجاعت و بزرگی و پاکی سرشت ایرانیان را پرآوازه نمودی. آن چنان که دشمن پست زبون وجود نازنینت را بر نتافت و آشکارا و در کمال ضعف بر تو حمله نمود.
راهت پر فروز و جاودان در آب و خاکت پایدار خواهد ماند. انسان بزرگواری که تمام زندگی اش را وقف سربلندی، استقلال و بزرگی ایران کرد. همو که ملت فلسطین، سوریه و عراق را از شر داعش و دشمنان کثیف صهونیست و سعودی و آمریکایی نجات داد و زندگی اش برگی زرین از تاریخ ملت ایران است.
ای کاش نبودم و این روزها را نمی دیدم که چنین سردار بزرگی که یک عمر به مظلومان، کمک کرد و باعث شکوه تاریخ ایران، خاورمیانه و سر بلندی مردم ایران است را دیگر در میان خود نداشته باشیم.
نام او در ایران بلند آوازه ، نیک و پاک سرشت تا ابدیت ماندگار خواهد شد. سردار دلاور، سردار دلها، ای بزرگ مرد وارسته ، شجاع و از خود گذشته که همه زندگی ات را فدای تحقق آرمان های ملت های منطقه و کشور ایران نمودی دورود خدا بر تو و روح بزرگوارت قرین رحمت باد.
دشمنان پلید و کثیف و نابکار و خائنین ایران بدانند که او هرگز از یاد و خاطره تاریخ ملت و کشور ایران و خاورمیانه پاک نخواهد شد و با شهادتش در اوجی بسا بلندتر در قلوب همه ماندگار شد.
خائنین کثیف زبون و بزدل بی تردید خشم و و انزجار ما از شما دشمنان و خائنان کثیف دو چندان شد و لعن و نفرین ابدی بر شما روانه خواهیم کرد.و انتقام خون شهیدان عزیر را خواهیم گرفت.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23922

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»