• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جفنگ گویی «مریم رجوی» با زبان سخنگوی ساختگی مجاهدین خلق!

  • کد خبر : 23720
  • 24 دسامبر 2019 - 11:35

سایت فرقه منفور رجوی اقدام به نشر پیامی از جانب سخنگوی این گروه کرده است که هر مخاطبی را به تامل در مورد سلامت روحی-روانی وی و سران فرقه می اندازد.

البته از موضع ما که سال ها در این فرقه عمر تلف کردیم به خوبی عمق توخالی بودن این قمپوز درکردن ها و لاف در خلوت کاملا تاکتیک لو رفته ای است. از آنجایی که این فرقه طی سالیان در ادامه دگردیسی ضد انقلابی اش تبدیل به یک فرقه مخرب کنترل ذهن شده و مسئولین آن به دلیل پرت افتادگی از دنیای  آزاد  از درک واقعیت های خارج از ذهن بیمار و علیل خود عاجز هستند نمی توانند به یک درک وجمع بندی از شرایط اجتماعی ایران و میزان تنفر مردم از عملکرهایشان برسند.

خزعبلات این سخنگوی غارنشین هر مرغ پخته ای را به خنده می اندازد، آنجا که خطاب به پرسنل ارتش ایران که بیش از هفت سال در حمایت از رژیم انسان کش صدام در مقابلش جنگیده و ده ها نفر از آنها را در طی جنگ تجاوزکارانه رژیم بعث عراق به شهادت رسانده و یا اسیر و به اردوگاه های مرگ صدامی فرستاده می گوید: «سلاح های خود را به جوانان شورشی بدهید و فرمان  40شلیک به نیروی هوایی و یا توصیه فرار با سلاح از پادگان ها و …» این ابلهه کودن گویا فراموش کرده که این همان ارتشی است که بعد از پیروزی انقلاب درخواست انحلال و محاکمه و اعدام پرسنل آن را داشت و آن را ارتش ضدخلق خطاب می کردند. این همان ارتشی است که پرسنل شجاع و وطن پرست آن را فقط به جرم دفاع و جانبازی در راه آب، خاک و ناموس هموطنان درمرزها ترور می کردند.

البته بعدها علت اصرار آنها بر شعار انحلال ارتش مشخص شد. در همان سالها که رجوی در حال زد و بند و عقد اخوت باصدام بود می خواست با متلاشی کردن ارتش جاده صاف کن اشغال خاک ایران توسط عراق گردد . پرسنل شرافتمند ارتش این جنایات و خیانت های آنها را فراموش نکرده است ولی صرف نظر از آشکار بودن ماهیت خائنانه این فرقه برای مردم و پرسنل میهنی ارتش واقعیت این است که سخنگوی مجاهدین هیچگاه وجود خارجی ندارد. روال کار به این صورت است که توهمات احمقانه مریم رجوی و خواب های پنبه دانه او درقالب یک شخصیت مجهول باز نشر می شود. این فرقه فقط دو عضو داشت؛ یکی که به قول ترکی فیصل دوبار او را  مرحوم کرد و دیگری مریم قجر که درحال حاضر صحنه گردان بازار مکاره ترامپ و خاندان فیصل سعودی است و مزخرفات آنها را به زبان فارسی نشخوار می کند مابقی نفرات عروسک های خیمه شب بازی و دست آموز این کمدی تراژدی هستند.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23720

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی