• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد:

آیا قوانین حقوق بشر شامل حال فرقه رجوی نمی شود؟ / فرزندان ما با شستشوی مغزی و فشار در فرقه باقی مانده اند

  • کد خبر : 23683
  • 22 دسامبر 2019 - 13:17

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشتند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، متن درخواست این خانواده ها به شرح زیر است:

AntonioGuterres

جناب آقای آنتونیوگوترش

دبیر محترم سازمان ملل متحد

ما چندین خانواده هستیم که فرزندان ما سالهاست در فرقه تروریستی مجاهدین به اسارت گرفته شدند. ما قبلا برای سازمان های حقوق بشری نامه نگاری کرده ایم ولی متاسفانه سازمان های حقوق بشری تا به حال هیچ جواب قانع کننده ای به ما نداده اند .

در جریان هستید در تاریخ ۲۶ نوامبر زمین لرزه ای به قدرت ۶٫۴ ریشتر تیرانا و همچنین مقر فرقه رجوی در تیرانا را لرزاند. زلزله در کشور آلبانی خیلی از مردم آلبانی را عزادار کرد. ما خودمان را در غم آنها شریک می دانیم، خداوند به آنها صبر دهد. فرقه رجوی در آلبانی از خرابی مقر خود هیچ خبری را به بیرون نداده است. ما نگران فرزندان اسیرمان هستیم. چرا صلیب سرخ و سازمان های حقوق بشری از فرقه رجوی آمار زخمی شدگان و یا کشته شدگان را پیگیری نمی کند. شما مدام نگران وضعیت حقوق بشر در ایران هستید! چرا نگران وضعیت حقوق بشر در سازمان تروریستی مجاهدین نیستید. چندین سال است که سازمان تروریستی مجاهدین اجازه نداده فرزندان ما با ما تماس تلفنی داشته باشند و به ما اجازه نداده با فرزندانمان دیداری داشته باشیم. این نقض حقوق بشر نیست؟ در کدام قانون دنیا آمده که مادر یا پدر حق ندارد فرزندش را در آغوش بگیرد؟

سازمان تروریستی مجاهدین چندین سال ما را در نبود فرزندانمان داغدار کرده است. ما از شما تقاضا داریم به ما کمک کنید تا از وضعیت فرزندانمان با خبر شویم. فرزندان ما در فرقه رجوی با شستشوی مغزی و با زور و فشار باقی مانده اند. از آنها مثل برده کار می کشند و آنها را به تباهی می کشند. آیا قوانین حقوق بشر شامل حال سازمان تروریستی مجاهدین نمی شود؟ چرا برخوردی یا حساب رسی از این سازمان نمی شود ؟ سازمانی که دشمن بشریت است و حق و حقوق اسیران در بند خودش را رعایت نمی کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23683