• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

آیا رجوی دایه مهربان تر از مادر برای مردم عراق است؟

  • کد خبر : 23608
  • 17 دسامبر 2019 - 11:34

رهبر فرقه تروریستی رجوی  باز از سوراخ سر برون کرد و پیام جدیدی درخصوص عراق صادر کرد .

در یک سال گذشته رجوی بارها پیام صادر کرده است. یک روز سخنگوی فرقه از نروژ و روز دیگر از فلان کشور به راستی باید از این طرد شدگان تاریخ سئوال  کرد سوریه و لبنان و یمن و عراق و عربستان چه ربطی به شما دارد ؟ عربستان به یمن لشکر کشی می کند و مردم بی دفاع را زیر شدیدترین بمباران های هوایی قرار می دهد این آقای رجوی دم برنمی آورد و انگار نه انگار که کودکان کشته می شوند و چشمان آنها کور می شود و نمی بینید که کودکان گرسنگی می کشند ،  ولی یکبار رجوی این جنگ را محکوم نکرده است.

به راستی چرا محکوم نکردید چون خوب می دانید که اگر محکوم کنید جیره و مواجب شما قطع می شود و پای شما در سنا و کنگره آمریکا هم قطع خواهد شد.، در سوریه هم هکذا، شب و روز بر طبل ارتش آزاد سوریه کوبیدید و جلسه پس جلسه برگزار کردید و میلیون ها دلار خرج کردید و شما بودید که سوری ها را به ادامه جنگ و کشتار تشویق می کردید و وقتی کفگیر به ته دیگ خورد و ارتش آزادیبخش در حلب گرفتار شده بود همه گفتند کار تمام شد ولی شما باز در سیمای آزادی رجوی شیپور می زدید که نه، حلب دست رزمنده‌ها سوری است و باز سرمایه گذاری که کرده بودید به باد فنا رفت .

ولی آیا این فرقه مگر از رو می رود؟ در  لبنان مردم به خاطر افزایش نرخ اینترنت و دیگر مسائل زندگی به خیابانها ریختند به ناگاه دیدیم که سیمای دروغ و سانسور به میدان آمد و مردم لبنان را دعوت به شورش علیه حزب‌الله لبنان کرد، در صورتیکه مردم کاری به حزب‌الله و ایران نداشتند و مطالبات خود را از دولت لبنان می خواستند .  هنگام اعتراض مردم ایران در گرانی سوخت به صحنه آمدند و همین صادر کننده پیام های پی در پی از سوراخ خود مردم را دعوت به شورش و جنگ و کشتار ترغیب کرد . اما حالا باید یک نگاه عمیق به اطلاعیه کوتاه در رابطه با عراق انداخت به راستی شورش عراق چه ربطی به رجوی دارد ؟

آیا رجوی دایه مهربان تر از مادر برای مردم عراق است ؟

این فرقه چنان از به آتش کشیدن کنسولگری ایران سخن می راند که انگار فتح جدیدی کرده است .

اگر به چند دهه قبل برگردیم همین افراد در سال ۱۹۹۱ چه بلایی بر سر مردم عراق آوردند. آقایان هر اسیری که از کردهای عراقی م یگرفتند تحویل استخبارات ارتش صدام حسین می دادند و  بعد از یک ساعت اعدام می شد. این را رجوی در یک نشست در جمع فرقه بیان کرد. باید به رجوی گفت که آیا کردها هم مامور ایران بودند و یا  کشتن اکراد توسط به اصطلاح ارتش آزادیبخش در «طوز» و «سلیمان بیک» و نقاط مختلف عراق ،  و باز باید گفت که در پیام ارتش آزادیبخش ملی کمی ناپرهیزی کرده اند و طرفداری از آقای سیستانی را در پیام آورده اند و از مرجع تقلید صحبت به میان آورده اند. این سخنها  از این فرقه به دور است چون مسعود رجوی را حجت روی زمین می نامند.

باید به این فرقه و پیام دهنده آن گفت آفتاب شما غروب کرده و کسی برای پیام های شما تره خورد نمی کند لطفا اینقدر از ارتش آزادیبخش دم نزنید. از تانک و توپ و هلیکوپتر رسیدید به پرچم به جای سلاح و بعد از آن پرچم را هم رها کردید و رسیدید به فلاخن و تیرکمان و حالا هم که چند هزار کیلومتر فاصله از وطن ،  باید به این فرقه گفت که شما مثل آن فردی هستید که به ده راه نمیدادند سراغ کدخدا را می گرفت شما همینکه این نگونبخت ها را سرگرم کنید شاهکار کرده اید.

علی هاجری – تیرانا

انتهای پیام /  نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23608