• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

هر ایرانی باشرف، مریم رجوی را به دیده دشمن غدار می بیند / ملت ایران مقتدرانه در برابر زورگویان و مرتجعین می ایستند

  • کد خبر : 23572
  • 14 دسامبر 2019 - 11:18

فرقه رجوى هیچ پایگاهى در بین مردم ایران ندارد و مطرود است. هر ایرانى وطن خواه و با شرف به رهبرى این فرقه به دیده دشمن غدار، مزدور و خیانت پیشه به ملت و مملکت خود نگاه می کند. مردم هیچ وقت جنایات وحشیانه این فرقه را فراموش نکرده و نخواهند کرد و همواره در سرفصل هاى مختلف انزجار خود را از این فرقه ابراز کرده و می کنند.

خوب می دانیم که فرقه و شخص مسعود و مریم رجوى خود را نخود هر آشى می کنند و هر اتفاقى در هر کجاى دنیا بیفتد سعى می کنند با شیادى به نحوى نقش خود را در آن برجسته کرده و بر علیه مردم و کشور خود تبلیغات سوء و دسیسه هاى شیطان صفتى راه انداخته و به نحوى افکار جامعه ایرانى خارج از کشور را به خودشان معطوف نمایند و عرض اندام کنند، اما واقعیت این است که حناى این فرقه براى هیچ ایرانى با غیرتى رنگى ندارد و هر چه رجوى فرقه اش را در این باتلاق ها فرو کند تنفر و انزجار ایرانیان را نسبت به خود بیشتر می نمایند.

اخیراً رجوى از لانه مخفى خود براى دومین بار در یک ماه اخیر، پیام داده است و محتواى آن روحیه دادن به افراد واداده و مسئله دار و متناقض در آلبانى است و یکسرى چرندیات تکرارى و تحلیل هاى آبکى بیرون داده که قیام مردم عراق پایانى بر حکومت ایران است و با قیام مردم ایران گره خورده است و آن هم توسط کانون هاى نداشته شورشى اش به انقلاب و رهسپار شدن لشکر پیر و پاتال رجوى در آلبانى به ایران منجر خواهد شد، البته این حرف درست است که عاقبت با فروپاشى تشکیلات رجوى تمام اسیراندر ارتباط با خانواده خود قرار خواهند گرفت و آن روز چندان دور نخواهد بود اما رجوى این آرزو را به گور خواهد برد.

فرقه مرموز و خیانت پیشه رجوى با تبلیغات شیادانه اى که حول قیام مردم ایران و عراق، راه انداخته است می خواهد خون کشته شدگان و رنج مردم زحمت کش و به جان آمده از فقر اقتصادى حاصل از فساد در این دو کشور را به نفع خود مصادره نماید؛

اول رجوى جز صرف پول از جیب مرتجعین عرب، اسرائیل و آمریکا و با اهرم بعثی هاى به جا مانده از داعش، سعى در فتنه انگیزى و شرارت غیر انسانى در کشور عراق دارد و می خواهد خون مردم این کشور را با تبلیغات خود به نفع اهداف شومش مصادره کند.

دوم، کانون هاى شورشى که رجوى از آن نام می برد و به عنوان ارتش داخل ایران به خورد مخاطب خود می دهد کسى نیست جز محدود انگشت شمارى که در شبکه هاى اجتماعى در دام این فرقه گرفتار شده و فریب وعده و وعیدهاى دروغین آن ها را می خورند . این غوغاى تبلیغاتى رجوى از داشتن کانون هاى شورشى چیزى نیست جز بیان فوق و رجوى با این کار در اصل دام فریب و مغزشویى و در اسارت بیشتر نگه داشتن افراد در تشکیلات است و لاغیر.

سوم، تشکیلات رجوى در آلبانى به نقطه اى رسیده است که براى رجوى نقطه پایانش را نشان می دهد و نارضایتى در تشکیلات به درجه اعلاى خود رسیده که تا کنون این قدر نارضایتى و اعلام جدایى روى دست فرماندهان شان نگذاشته بودند. به همین دلیل رجوى و زنش چاره را در چنین چرندیات دروغینى می بینند تا شاید مرحمى بر آلام اسیران گذاشته و موقتا ذهن آن ها را به قول تشکیلات آب بندى نمایند و مغزشویى کنند اما باز این ترفندهاى رجوى مثل هزاران ترفند دیگرش کارساز نیست و نخواهد بود.

چهارم، تحلیل رجوى و اربابان منطقه اى و فرامنطقه اش از پیشروى ملت ایران و محبوبیت آن در بین کشورهاى همسایه و نقش گسترش یابنده باعث شده است که منافع خود را در خطر ببینند و در امور داخلى این کشورها دخالت نمایند. اما مطمئنا دولت مردان این کشورها به خصوص کشور عراق این خواب رجوى و اربابانش را به یأس و ناامیدى تبدیل خواهند کرد و مطمئناً این طور خواهد شد و رجوى گندم رى را به چشم نخواهد دید و بر عکس هر چه جلوتر می رویم چشم انداز فروپاشى فرقه رجوى و عرب هاى مرتجع منطقه که ضد ملت ایران توطئه چینى می کنند، برجسته تر می شود و شکل واقعى ترى به خود می گیرد.

از همین رو است که باید به رجوى گفت آرزویت را به گور ببر و ملت ایران مقتدرانه در برابر زورگویان و مرتجعین می ایستند و آن ها را عقب خواهند زد و رو سیاهى براى شما خواهد ماند و این را خودتان به خوبى می دانید، اما کیش شخصیت و تشنگى قدرت اجازه تن دادن به این واقعیت را به شما نمی دهد، پس باش تا روز حسابرسى و قرار گرفتن شما در مقابل یک محکمه عادلانه و منصفانه، آن وقت است که باید شما تاوان این همه جنایاتى که مرتکب شده اید را پس بدهید.

یادداشت از: عبدالکریم ابراهیمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23572