• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

۱۶ آذر امسال هم گذشت / خائن ها در ایران راه به جایی نخواهند برد

  • کد خبر : 23502
  • 09 دسامبر 2019 - 11:36

روز ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ سربازان رژیم پهلوی بر روی دانشجویان معترض دانشگاه تهران به دلیل اعتراض علیه حضور«نیکسون» معاون  رئیس جمهور وقت آمریکا آتش گشوده  و سه تن از آنها به نام های  قندچی، بزرگ نیا و شریعت رضوی را به شهادت رسانده وتعدادی را هم مجروح و بازداشت کردند.

به همین منظور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این روز  به نام روز دانشجو نام گذاری شد. حال  از آن زمان به بعد دستجات و گروه های مختلف سعی کردند از این روز در جهت پیشبرد اهداف خود سوء استفاده کنند. یکی از این گروه ها فرقه رجوی است که همواره سعی کرده با ادعای حمایت از دانشجو به زعم خود آنها را در جهت پیشبرد اهداف خائنانه خود تحریک به انجام اقدامات اعتراضی خشونت طلبانه کند اما با شناختی که نه تنها قشر دانشجو و تحصیل کرده بلکه تمامی اقشار جامعه ایران از ماهیت فرقه گرایانه و فرصت طلبانه فرقه رجوی پیدا کردند تاکنون این فرقه موفق به اجرای توطئه های خود برای سوء استفاده از روز دانشجو نشده است.

به دنبال اعتراضات اخیر مردم ایران بر سر موضوع گرانی بنزین فرقه رجوی متوهم شده بود که می تواند با دروغ پردازی جو ملتهب جامعه ایران را به سمتی که خود و اربابانش می خواهند هدایت کند اما دیدیم که یکبار دیگر پاسخ دندان شکنی از مردم ایران دریافت کردند ولی با مصادف شدن روز دانشجو بعد از اتمام اعتراضات مردم، باز فرقه را متوهم کرده بود که می توانند با تبلیغات گسترده فریبنده مثلا دانشجویان را تحریک و تشویق کند تا به خیابانها آمده و دست به اقدامات خشونت طلبانه بزنند و این تفکر را هم داشتند که الباقی مردم هم مجددا در حمایت از آنها به خیابانها خواهند آمد. بنابراین به همین منظور از چند روز قبل از ۱۶ آذرماه شروع به تبلیغات گسترده ایی در سایت ها و تلویزیون خود کردند که روز دانشجو چنین و چنان خواهد شد ! تفکرات احمقانه ایی که نشان می دهد تا به چه میزان سران فرقه رجوی ازتحولات  جامعه ایران عقب هستند. اما روز ۱۶  آذرماه امسال هم آمد و رفت و دانشجویان و همه مردم ایران یکبار دیگر با اقدامات هوشمندانه خود توطئه های سران عقب مانده فرقه رجوی و هرآن کس که سودای خائنانه ایی برای مخدوش کردن امنیت و آرامش مردم ایران را در سر داشت خنثی و بور و کورشان کردند. یقینا سران فرقه رجوی به خاطر تو دهنی محکمی که از همه آحاد مردم ایران دریافت کردند سرافکنده شده و دیگر نزد اربابانش هم اعتبار ندارد چون آنها هم متوجه شدند این فرقه هیچ پایگاهی در بین مردم ایران ندارد .

قطعا بی اعتباری و سرافکندگی سران فرقه بیش از هر زمان دیگر بر  تناقضات اعضای تحت اسارت فرقه خواهد افزود و به همین دلیل مناسبات درونی فرقه را دستخوش تحولات پیچیده و رو به سقوط حتمی خواهد کرد. هرچند طبق معمول سران فرقه با استفاده از ابزارهای سرکوب خود سعی می کنند اعتراضات وتناقضات آنها را سرکوب کنند اما دیگر برای فرقه فایده ایی نخواهد داشت . بنابراین  فرقه رجوی و دیگر فرصت طلبان خائنی  که می خواهند روی تحولات جامعه ایران موج سواری کنند به دلیل شناخت  مردم ایران نسبت به ماهیت پلید آنها هیچگاه راه به جایی نخواهند برد.

یادداشت از: حمید دهدار

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکزخوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23502

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»